Capitolul 5

998 55 6
                                    

- O noua cunostinta -

Il trag spre iesirea scolii, iar el tot indruga ceva pe acolo si eu ii dadeam din cap aprobator , desi nu prea intelegeam ce imi spune .

-Iaaa! , spune el nervos la un moment dat .Unde mergem ? Mi-e teama !

- Teama!? , spun eu surprinsa .Ce , nu ai mai chiulit pana acum ?

-Ba da , am mai chiulit , insa imi este teama pentru tine , ai venit de 2 zile si vei avea mari probleme ! , spune el evident ingrijorat.

- Nu te ingrijora ! Profesorilor le este teama de tata , cum ii aud numele zici ca sunt catelusi dresati.

- O sa am incredere in tine ! Daca e sa ai probleme te voi ajuta ! , imi spune el si imi zambeste .

-Prostutule ! , ii ciufulesc parul si zambesc multumita de reactia lui .

-Prostuta esti tu ! , isi baga si el mana in parul meu , insa el nu ma ciufuleste , ma mangaie usor pe cap, de parca eram un catelus ascultator.

-IIIAAA!! Sunt caine ? De ce ma mangai asa ?!, ii i-au mana din parul meu , ma apropii mai mult de el si il ciufulesc .

-Esti asa dulce , ca un catelus cand esti nervoasa ! , spune el cu un zambet prostesc pe fata .

-Si tu esti un catelus simpatic oricand. Zambetul tau aduce a catelus mai mereu ! , dupa ce ii spun ii sar in spate .

-Aigoo, ce grea esti ! , spune el invartindu-se cu mine .

-Eu ? Grea ? Sunt grasuta ? , spun eu oarecum ingrijorata.

-Nu esti asa de grea ! Doar ca ti-am spus , esti mai simpatica cand esti nervoasa !

Ma dau jos din spatele lui si ma opresc fix in fata lui .

-Puslama , vrei sa ma superi? Vrei sa ma vezi cum devin " un monstru "?!!

-Vai de mine , nu ! Eu spun ca esti dulce cand te " superi" pe mine ! Pe oppa al tau .

- Mor de foame ! Hai sa mancam ! , il prind de maneca si trag de el , aproape tarandu-l pe jos .

- Mai usor ! O sa te ranesti ! , aud spunand el din spate , foarte incet , spunand mai mult pentru el .

-Nu o sa ma ranesc ! De cate ori incerc , apari tu si ma opresti.

- Eu ? , spune el foarte curios.

-Cand incerc sa o lovesc pe Eun Bi , apari tu si ma opresti , mereu faci asta .

- Te supara asta ? , spune el aplecandu-si capul spre pantofii nostri.

-Nu , esti oppa al meu , trebuie sa ai grija de mine , imi pun bratul peste gatul lui , esti cel mai bun prieten al meu! , ii dau o "castana".

-Parul meu ! , se plange el , ca un copil mic, ca de obicei .

-Ce-i cu el ? Inca il ai pe cap !, spun eu amuzata la maxim.

-Dar , dar l-ai ciufulit ! Stii cat am stat sa il fac !? , spune el urmand o multime de aegyomi-uri.

-Probabil putin , daca stateai mult in oglinda nu ma prindeai iesind din casa ! , spun eu de parca as fi stiu ca ma astepta intentionat .

- De unde ai stiut ca am asteptat sa iesi din casa !? , spune el de parca eram clarvazatoare.

-Nu stiam , dar acum stiu ! , si rad in hohote.

- Bine , gata , sa mancam ! Ce spui de ramen ? Nu am mai mancat de mult !

Baiatul Perfect | bbhUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum