- Întâlniri -
Am reusit sa il linistim pe Baekhyun , am observat ca durerea il storsese de puteri asa ca i-am spus sa ramana la mine pana se va simti mai bine. Impreuna cu Chanyeol l-am dus in camera mea pe pat . Avea febra , am coborat 5 minute jos sa ii aduc medicamente si un prosop ud , cand am ajuns adormise . Era atat de frumos atunci cand dormea , i-am sters fruntea cu prosopul ud si i-am lasat medicamentele pe noptiera de langa pat . Mi-am mai aruncat odata ochii pe el si l-am studiat putin , zambind involuntar , mi-am dat o palma usoara peste obraz , am stins lumina si am iesit inchizand usa cat de usor posibil . Jos ma asteptau Sisi si Chanyeol ingrijorati .
- Ce asteptati asa ?!
- Doar sa ne spui cum este , spune Chanyeol .
- Are doar febra , o sa isi revina , nu trebuie sa va ingrijorati de parca este pe moarte , le spun in timp ce imi turnam un pahar de apa .
-Bia ? , intreaba Chanyeol .
- Amn , mormai eu in timp ce sorbeam din pahar .
- Stii ca peste o saptamana este Craciunul !? , imi spune el uitandu-se spre Sisi zambindu-i .
- Ce ? , nu mi-am putut controla reactia , astfel apa pe care abia o sorbisem din pahar ajunsese acum pe Chanyeol .
- Uimire ca uimire , dar de ce naiba ai scuipat apa aia pe mine ?,tipa Chanyeol stergandu-se cu un prosop .
- Ma rog , ma rog !, ii spun eu cazand pe ganduri.
Venea Craciunul , trebuie sa cumpar cadouri .
- Doar atat ? Te rogi ? Vreau scuze noona ! , spune Chanyeol , desi eu auzisem doar cuvantul "noona " pentru ca pusese accent pe el .
- Ce ? Ce am mai facut ?, strig la el trezindu-ma din visat .
- Oh , nu am stiut ca te vei supara !, spune Chanyeol speriat de reactia mea.
- Scuze , scuze ! Doar ca nu imi pot lua gandul de la anumite chestii !, nu la cadouri ma gandeam , desi la exterior aratam increzatoare , in interiorul meu ma durea sa stiu ca persoana pe care am inceput sa o plac atat de mult este in stare sa isi puna capat zilelor din cauza durerii pe care o poarta .
- Bia , ar trebui sa te odihnesti si tu putin !, spune Sisi , sincer credeam ca plecase in camera ei , cand de fapt ea fusese acolo tot timpul .
- Da , nu mi-ar strica putina odihna , ma ridic de pe scaun si merg spre camera mea .
- Eu si Chanyeol vom merge sa ii luam cateva haine lui Baek si sa facem cateva cumparaturi !, striga Sisi dupa mine .
- Bine ! Ma bazez pe voi ! , strig si eu pentru a le arata ca am auzit ceea ce ei mi-au zis .
Am intrat in camera mea si m-am asezat langa Baekhyun . Il priveam cu ajutorul razelor soarelui care patrundeau printre crapaturile draperilor. Il priveam de 10 minute , din cand in cand mai radeam cand imi aminteam cum l-am cunoscut . Ei bine facusem cunostinta atunci in clasa , insa ceea ce ma facea sa rad este ca il cunosteam doar de cateva minute si eu cazusem peste el din cauza unei glume "bune " . Ii dadeam cateva suvite rebele de pe frunte si ii stergeam sudoarea . Febra ii scadea usor , usor ceea ce ma facea sa ma bucur . Fara sa imi dau seama am adormit langa el .
O raza mai jucausa se tot juca prin fata ochilor mei , ceea ce m-a facut sa ma ridic si sa scot cateva cuvinte mai vulgare la adresa soarelui . Aud un raset in dreapta mea asa ca imi intorc privirea si il vad pe Baek , ma sperii si fundul meu face cunostinta cu podeaua .
- Au ! ,spun privind tavanul .
- Vad ca am talent sa te sperii !, isi face aparitia chipul lui Baek care statea acum in calea ochiilor mei care priveau cu cateva secunde inainte tavanul .
CITEȘTI
Baiatul Perfect | bbh
FanficPasiunea pentru muzica îi aduce împreună și tot aceasta alăturată efortului lor le aduce o viață plină de bucurie. Byun Baekhyun si Lee Bia par a fi simpli muzicieni , doar ca cei doi suferă de o boala ciudata, de aceea Park Chanyeol si Sunny Sisi...