- O decizie buna -Sarbatorile au trecut rapid , iar baieții au fost nevoiti sa se intoarca la casele lor intrucat parintii lui Chanyeol s-au intors , iar Baekhyun ar mai fi ramas aici dar se simtea prost fata de tatal meu , asa ca a hotarat sa plece .
M-am gandit mult daca este cu adevarat o idee buna sa ii prezint cantecul tatei . Cantecul avea versurile compuse de mine si Chanyeol si negativul de Sisi si Baekhyun. Baekhyun si Chanyeol s-au ocupat de aranjarea lui intrucat ei se pricepeau la asa ceva. Nu era o idee rea sa il arat tatei , ar fi o opurtunitate sa ne facem cunoscuti pentru talentul nostru , insa era si o posibilitate ca tatei sa nu ii placa si sa imi dezamagesc prietenii.- Bia ?, gandurile imi sunt intrerupte de tata care era pe cale sa plece la munca .
- Am ?,mormai trezindu-ma la realitate.
- Plec la munca , ai grija de Riha, aseara am vazut-o pe strada asa ca am adus-o la noi .
-Riha pe care o stiu eu, adica catelul lui Baekhyun ?, intreb eu stiindca Baekhyun are asa mare grija de ea.
- Da ! Am plecat !,spune tata iesind pe usa .
- O zi buna !, spun ducand-o pe Riha in camera lui Sisi .
Ce ar trebui sa fac pana la urma ?! Eu sunt liderul grupului nostru , trebuie sa fac o alegere foarte importanta pentru binele nostru. Ahh chiar nu stiu ce sa fac ?!
- Bine , o sa ii mai inteb o data ce parere au si apoi voi lua o decizie sau mai bine luam deciazia impreuna.
Scot telefonul din buzunarul bluzei si le trimit cate un mesaj :
#Catre Baekhyun :
> Baekhyun te rog vino la mine la ora 4 pm. Nu iti fa griji , nu am patit nimic . Te iubesc !
< " Bine , o sa fiu acolo! Si eu te iubesc ! "
#Catre Chanyeol :
> Te astept la ora 4pm la mine puslama ! Sa nu intazii !
< " Puslama ?! In fine , nu promit nimic ! "
> Ai face bine sa promiti .
< " Ok , nu voi intarzia ."
#Catre Sisi :
> Esti cu Chanyeol , nu ?
< " Da , de ce ? "
> La 4 pm sa veniti la noi acasa , trebuie sa discutam ceva . Ai grija , sa nu intarziati !
< " Ok , pup ! ^*^ "
- Sper ca voi reusi sa fac alegerea buna!,imi spun aruncand telefonul pe canapea.
Dupa ce s-au adunat cu totii in sufragerie pe canapea sau pe jos , am zambit fals, am luat o gura mare de aer si mi-am inchis ochii pentru o clipa.
- Ce s-a intamplat ?, intreaba Baekhyun.
- O sa va zic ceva , dar mai intai , ma apropii de Chanyeol care statea pe jos si ii dau un picior .
- Auu ! Ce am facut ?, striga el ridicandu-se in capul oaselor.
- Am zis sa nu intarzii !
- Dar am intarziat 5 minute, spune el masandu-si locul lovit si uitandu-se la ceilalti care radeau de el .
- 5 minute sunt pretioase , foarte pretioase , ii spun lovindu-i fruntea de cateva ori cu degetul aratator.
- Am inteles , nu mai intarzii !, spune el asezandu-se pe canapea .
CITEȘTI
Baiatul Perfect | bbh
FanfictionPasiunea pentru muzica îi aduce împreună și tot aceasta alăturată efortului lor le aduce o viață plină de bucurie. Byun Baekhyun si Lee Bia par a fi simpli muzicieni , doar ca cei doi suferă de o boala ciudata, de aceea Park Chanyeol si Sunny Sisi...