LÜTFEN OKUYUN EFENİM !
Yine uzun bir aradan sonra karşınızdayım.Ama ne yapayım ben bunları hep deftere yazmıştım ve geçirmeye üşeniyordum.Neyse artık bilgisayara yazacağım için pek sorun olacağını zannetmiyorum.Çünkü bu bölüm önceden yazılmıştı.
Bu arada bundan önce yeni bölüm isteyenler oya abanın yapmıştım ve ondan önceki bölümden daha fazla oy geldi.İşte size bunu açıklamaya çalışıyorum.Benim haftaya olan sınavlarıma hazırlanmam gerekirken ben bölümü bitirdim.Hatta bunu yayınladıktan sonra ders çalışacağım.Bu yüzden lütfen kendinizi belli edin ve o verin.Ben kim oy vermiş diye bile bakıyom yani^^O yüzden görünce mutlu oluyorum.
BANA BURADA OLDUĞUNUZU HİSSETTİRİN VE LÜTFEN SAÇMA SAPAN BİLE OLSA YORUM YAZIN :)
Bu arada şarkı bence iyi uydu^^Gifi de okuyunca anlarsınız.
^^Aslı^^
Deniz'i kolundan tuttuğum gibi mutfağa götürdüm ve kapıyı açıp onu içeri ittim.Ne yaptığımı anlamaya çalışır gibi yüzüme bakıyordu.
"Niye öyle bakıyorsun ?"
Bir kaşını bilmediğini anlatmaya çalışır gibi havaya kaldırarak
"Bilmem.Belki de öküz gibi itildiğim içindir."dedi ve bana muzipçe baktı.
"Oh iyiki de öküz gibi itmişim.Sonuçta öküzü öküz gibi itmek gerek değil mi ?Çünkü o zaman ona zarar vermiş olmayız."
"Gerçekten çok komiksin Aslı.Sen bir Yetenek Sizsiniz Türkiye'ye falan mı katılsan ?"Bunları söylerken o kadar rahat ve alaycı bir tonda konuşuyordu ki birazdan demin Hayal'in Kıvanç'ın üstüne atladığı gibi bende Deniz'in üzerine atlayacaktım.Tek bir farkla; elimde bir bıçakla !
"Ne oldu?Yine o koca kafanın içinde ne düşünüyorsun Böcük ?"
Böcük mü ?Hayır, olamaz yine mi ?!
Ama bu sefer hiçbir tepkide bulunmayacaktım.Zaten yüzümde bir tepki olmayınca o da şaşırdı.
"Demek cevap vermeyeceksin ha Böcük ?Neyse niye beni buraya getirdin ?Hani balkona gidecektik ?Hem Kıvanç salağı Hayalle ne yapıyordur kim bilir ?"deyip mutfaktan çıkacakken onu tuttum.
"Hayal başının çaresine bakar.Ben seni ona çok baskı yapmaman için buraya getirdim."
"Baskı?Ne baskısı ?Sadece onu korumaya çalışmaktan başka yaptığım bir şey yok."dedi bağırarak.
"Sessiz ol!Kız bir yılda iki kaçırılma yaşadı.Sence bu normal bir şey mi ?Seninse düşündüğün şey Kıvanç'ın üzerine yanlışlıkla düştüğü ve salisede kalkmadığı için isteyerek onun üzerine düştüğünü ima ettin."dedim ve ne düşündüğünü anlamaya çalışarak yüzüne baktım.
Anladığım kadarıyla söylediklerimi kafasında tartıyordu.Biraz daha düşündükçe yüzünü buruşturmaya başladı.Galiba bir şeyleri fark etmeye başlamıştı.Bunu anlayınca devam ettim.
"Hiç onun nasıl bir psikolojide olduğunu düşündün mü ?"dediğim anda "Tabii ki düşündüm."dedi. Sanki ona ben erkeğim demişim gibi 'Sen ne diyorsun?' tipinde baktı.
"O zaman ona göre davran."
"Tabi ki öyle davranmaya çalışıyorum.Ben onun doğduğundan beri her daim yanındaydım.Benim kardeşim gibi."
'Ya ben ?' demek geldi içimden.Bir anlık deli cesaretiyle ona bunu bağırmak istedim.O Ceren sürtüğünden daha mı çok yer kaplıyorum hayatında, yoksa her gün okulda gördüğün Hayal'in en yakın arkadaşı olarak mı görüyorsun beni ?Ben seni herkesten ayırırken, okula erken gitme nedenim,geleceğim, doğru kişi olarak görüyorken sen bana o koca kafanda nasıl bir yer ayırdın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Yok !
Teen Fiction"Ben sana benim dediklerime uymazsan olacakları söyledim güzelim.Sıra sende ne diyorsun ?" İstemsizce alt dudağım titremeye başlıyor.Ve olacakların farkında olmadan hayatımın en zor "tamam" kelimesini söylüyorum.O kadar kötü ki.Boğazıma takılan çık...