İyice sinirle "Sen kim oluyorsun be " dedim."Canım ya ben bu okulun lideriyim diyelim." Dedi.Sonra arkadan gülme sesleri gelmeye başlıyor. Tabi ki ben bu gülme sesini tanıyorum.Sevgili kuzenim (!) her zaman ki o gıcık tavrıyla iki eli cebinde gıcık gülümsemesini gösteriyor.Aklımdan şimdi hangisine daha gıcık olmam gerektiğini düşünürken hala adını bilmediğim çocuk " Oooo Deniz Bey'imizde teşrif etmişler.İyilerin yanında kötülerin karşında futbol takımı kaptanımız.Yalnız benimle konuşmaya ya onu ilgilendiren bir şey ya da güzel bir kız olursa gelir.Yani yeni şanssız kızımız sensin galiba." Ne dediğini anladığımda kuzenim Deniz ve ben ona tiksintiyle baktık ve ikimizinde ağzından "İğrenç" lâfı çıktı.Sonra kuzenim beni ve Aslıyı arkasına aldı ve "Bu kızlara sataştığını görmeyeyim !" Dedi.O sırada Deniz'in arkadaşları olarak düşündüğüm çocuklar etrafımızı sardı.Tabi ben dururmuyum "Ne oluyo ya ben kendimi koruyabilirim." Dedim.O çocuk "Vayy hırçınız bakıyorum ha.Tipim değilsin.Ben daha çok konuşmayan tipteki kızları severim.Benim hakimiyetinde olucak her şey.Ben yönlendiricem her şeyi."dedi.Ben altta kalırmıyım HAYIIIIIIIR Deniz'in arkasından çıktım ve "Canım yalnız senin dediğin şey ilişki olmuyo ya o bahsettiğin kız tiplemesi de şuan ağzıma alamayacağım bir küfür içeriyor." Dediğimde onun arkadaşları ve Deniz'in arkadaşları gülmeye başlamışlardı.Benim aklımdan geçen şey ise "Qapaq" oldu.Çocuk bir şey diyemeyince "Ha ha" ile geçiştirmeye çalıştı.Sonra "Neyse bu günlük yenisin affettim ve şanslısın ki bugün keyfim yerinde ve şuan Denizle sataşmak istemiyorum.Bu yüzden dersini almışsındır ve arkadaşın sana bu okulun kurallarını öğretir."dedi.Bense "Ne kuralı be " dedim."Arkadaşın anlatır."dedi ve aramızı oyarak oturduğumuz banka oturdu.Ben sadece şaşmış bakarken çocuk çantamı yere fırlattı ama ben sadece gözlerimi delerek çocuğa bakıyordum.Bu da hayatımda ender yapabildiğim şeylerden biri.Ama gıcık bana sadece alaylı bir şekilde bakıyordu.
Kuzenim de "Hadi gelin."deyince onların yöneldiği tam o Bank'ın karşısındaki banka oturduk.Ben "Ne oluyo ya bu kim ve kendini kim zannediyor." Deyince Aslı "Sus.Duyucak." Ben "Duyarsa duysun be ondan mı korkucam." Dedim.Aslı ise "Başına bela almak istemiyorsan sus." Dedi.Önceki okulumda yaşadıklarımdan dolayı başıma bela almak istemiyordum."Öff tamam kim bu çocuk ? " dedim.Kuzenim "Bak ! Bu okul öyle bildiğin okullara benzemez.Burda bir hakimiyet yoktur.Bu onun yüzünden.Ben ve arkadaşlarım bu okulda sevilen havalı tiplerdeniz ama o sevilmez.""Neden ? " diye sordum hemen "İyi birisi değildir."Herkese böyle mi davranır ?" Dedim.Aslı hemen söze girdi."Keşke..Başkalarına neler yaptığını bilsen."dedi.
O sırada bir kız yanımıza "Deniiiiz" diye bağırarak geldi ve bildiğin kuzenimi karşımda öptü ve emin olun yanak olsaydı böyle tepki vermezdim.Bakmamak için kafamı çevirdiğimde bir çift dolan gözle karşılaştım.Aslı hep böyleydi.Küçüklüğümüzden beri duygularını saklayamazdı.Yani en azından ben hep anlardım.Kuzenime ve oradakilere "Biz yukarı çıkıyoruz.Sonra görüşürüz." Dedikten sonra Aslıyı kolundan tuttuğum gibi okula soktum ve etrafıma iyice biri var mı yok mu kontrol ettikten sonra "Bizim bu tipsizden hoşlanıyorsun değil mi ? " dedim.Gözlerini kaçırdı ve "Ne alakası var ya ! " dedi.Ama apaçık belliydi.Ona kırk yılda bir sarılırdım.O sırada koluma ağlamaya başladı.Ben de "Hadi gel sınıfa çıkalım. " dedim.O da "Tamam tamam ağlamıyorum." Dedi ve gözlerini sildi."Sınıfa çıkalım.Sana o çocuğu anlatmam gerek." Dedi."Şimdi niye anlatacaksın sonra anlatırsın. " dedim.O ise "Ama bakışlarından korktum yeni avı olabilirmişsin gibi geliyor.Kızlara böyle şeyler yapmaz ama seni araştıracaktır ve Deniz ile ne ilişkin olacağını da bulmaya çalışacaktır.Hem kötü bir şey yapsa bile ona bir şey olmaz ailesi buraya sürekli yatırım yapıyor ve eğer o bu okuldan birinin gitmesini isterse o kişi buradan kolaylıkla gider.Ama önce onlarla uğraşır onlara acımaz.Sonra ya himayesine alır ya da çok kötü bir yere postalar.Sevdikleriyle uğraşır.Bizim okulda birbirine aşık bir çift vardı.Herkes onların aşklarından bahsederdi.Çocuk çok yakışıklıydı kız ise çok güzeldi.Kıvanç bir gün-" "Kıvanç ?" Dedim."O çocuk işte.Neyse Kıvanç bir gün yine kafetaryada onlarla ilgili konuşurken çok sinirlendi ve artık onlarla ilgili konuşmayacağımızı yoksa hepimizi okuldan attıracağını söyledi.Tabi Deniz buna çok kızdı.Hatta o çocukta Denizlerin arkadaşıydı.Kavga ettiler falan filan.Bir gün Kıvanç o çocuğa yalnız gelmesini yoksa sevgilisine kötü şeyler yapabileceğini söylemiş." "Pislik " dedim."Suuus.Neyse sonra çocuk tek başına gitmiş çocuğu kızın önünde dövmüşler.Bir daha ikisinin de bu okula gelmeyeceğini yoksa daha kötü şeyler yapabileceğini söylemiş.Sonra onları bir daha burda görmedik." Ağzımdan sadece "Yok artık " çıktı.
Olmayan okuyucularım eğer varsanız kendinizi gösterin lütfen.Bunu oy vererek ve yorum yaparak gösterebilirsiniz.Çok mutlu olurum.
Bu arada Manisa Soma'da hayatını kaybetmiş olan madencilere Allah ' tan rahmet ve yakınlarına sabır diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Yok !
Novela Juvenil"Ben sana benim dediklerime uymazsan olacakları söyledim güzelim.Sıra sende ne diyorsun ?" İstemsizce alt dudağım titremeye başlıyor.Ve olacakların farkında olmadan hayatımın en zor "tamam" kelimesini söylüyorum.O kadar kötü ki.Boğazıma takılan çık...