5.Bölüm\\Beni Bırakma

9.2K 339 63
                                    

Evet olmayan okuyucularım.Bu bölüm azcık Hayal'in, biraz Kıvanç'ın ve benim anlatımımdan bir bölüm oldu.İyi okumalar.Okuyanlar lütfen burda olduklarını oy ve yorumlarıyla göstersinler.Beğenmediyseniz bile yorum yapın LÜTFEEEN !!!

Sonra bir anda içeri biri girdi.Refleks olarak hemen gözlerimi kapattım.Adım sesleri gelmeye başlamıştı.1 adım ve duraksama, 2. adım ve yeniden duraksama.

Bu arada kalp atışlarım duyulacak diye korkmuyor değildim.

Aniden soğuk bir el yanağıma değdi ve okşamaya başladı.Ağzımdan yanlışlıkla bir ürkme sesi mi denir bilmeme ama öyle bir ses çıkardım ve psikopat yani adını ağzına almaktan nefret ederim ama Berk konuşmaya başladı.

B: Bak sen ! Bizim fıstık uyanmış ama numara yapıyor.

Ve aniden yanağımı öptü.

B: Bunun devamı gelecek biliyorsun değil mi ?

Gözlerimi açtım, sonuçta artık rol yapmama gerek kalmamıştı.

H: Devamı falan gelmeyecek çünkü beni bırakacaksın ! Anladın mı beni ?!

B: Fıstık biliyorsun ki böyle bir şey olmayacak ve ben geçen sefer yapamadığım işi bu akşam yapacağım.

Ahh ! İte bu hiç iyiye işaret değildi.

KIVANÇ'IN AĞZINDAN:

Neden hep onu düşünüyorum ? Niye onu gördüğümden beri aklımdan çıkmıyor ? Ah o mavi gözleri, hırçın açık kumral saçları, bakışları, sesi her şeyi bu kadar kısa bir zamanda beni kendisine nasıl bağladı ? İlk görüşte aşk mı bu ? Hiç sanmıyorum. Beni ona çeken bir şeyler var. Güzelliği mi ? Daha güzelini görmüşümdür. Ben bugüne bugün Kıvanç Türker'im. Neredeyse gördüğüm tüm mankenlerle ilişkim oldu.Yaşadığım ilişkiler normal bir ilişkiden çok öteydi ama... Neden dünyanın en güzel kadını o gibiymiş gibi geliyor bana ?

İnanamıyorum ! Kıvanç Türker nasıl olur bir kızı aklından çıkartamaz ?!

Unutmaya ihtiyacım vardı.Bu yüzden bir viski daha aldım ve fondip yaptım.Yakıyordu ama unutmam ve düşünmemem gerekiyordu.Barmenden başka bir viski daha isterken telefonum çaldı.Efe arıyordu.Sağ kolum da denilebilir.Bu yüzden telefonu açtım.

K: Alo kardeşim n'aber ?

E: İyi kardeşim.Oğlum sana süper haberlerim var.Deniz'in bugün doğum günüymüş.Mekanı dağıtmaya gidelim diyorum ne diyorsun ?

Normalde olsa orayı dağıtmaya giderdim ama bu sefer içimde anlamdıramadığım bir heyecanla sadece Hayal orada olur diye oraya gidiyordum.HAYAL...Onlar banktan kalktıktan sonra kızın adını ve Deniz'i nereden tanıdığını sordum.O da bana adının Hayal olduğunu ve Deniz'in kuzeni olduğunu söyledi.

K: İyi yani çok iyi hemen gidelim o zaman.Nerede evindemi parti ?

E: Evet.

K: Tamam.Yarım saat sonra evlerinin önünde bütün çocuklarla buluşalım.

YAZARIN AĞZINDAN :

Kıvanç, Efe ile konuşmasının ardından hemen bardan ayrılıyor.İçinde anlamdıramadığı sevinç ve heyecan birikiyor.

Kıvanç, Efe ile konuşmasından yaklaşık 15 dakika sonra Deniz'in evine varıyor.Ama dikkatini evin önündeki polisler çekiyor.Çetesindekiler ondan önce gelip her şeyi alt üst etmiş olabileceği aklına geliyor.Ama bunun olmayacağını biliyor.Çünkü çetede ondan izinsiz hiçbir şey işlemez.Çetedekiler kiminle çıkacaklarını, akşama nereye gidip nereye gitmemeleri gerektiğini bile ondan öğrenirlerdi.Böyle bir şeyi ona sormadan yaparlarsa sonlarının hiç iyi olmayacağını bilirlerdi diye düşündü.

Kaçış Yok !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin