Kapitola 1.

324 16 10
                                    

Jmenuji se Annabelle Hastingsová, bydlím v Blackwoodských lesích, a dnes mne přišli navštívit mí skvělý přátelé oslavit mé 21. narozeniny. Kate, má nejlepší kamarádka, její sestra Sarah, kamarád Johny, a...Liam...který se mi líbí už 2 roky.

No, už se těším, až je znovu uvidím!

CINK CINK
Už jsou nejspíš tady!

**************

Radio hrálo nahlas a alkoholu máme taky dost. Tancovali jsme, a Sarah se několikrát pokusila políbit Liama. Pravděpodobně byla opilá, protože už spolu nejsou 2 měsíce.

"Myslíš, že to vyjde?" zeptala jsem se Kate.

"Jasně!Běž na to,zkusím to taky." odpověděla.

"Ok, ale začni ty" rychle jsem dodala.

Kate vstala z židle a mířila si to k Johnymu. Něco říkala, ale to jsem už neslyšela. Pak spolu začali tancovat a Johy jí šel později pro pití. Ok. Dokázala to, teď jsem na řadě já.

Vstala jsem, šla za Liamem.

"Ahojky!" pozdravila jsem ho.

"Omluvíš nás na chvíli, Sarah?" řekl Liam a odvedl mě dál. Cítila jsem Sařin vraždící pohled v zádech.

"Liame? Ty a Sarah..."zeptala jsem se hloupě, i když už jsem pravdu věděla.

"My už spolu nejsme. Ona se s tím akorát nedokáže smířit." mrknul na mě. Vždycky na mě mrknul.

"Aha.To mě mrzí."

"No jo. Chceš něco k pití?" Na to, že jsem hostitelka , asi zapomněl.

"Jasně, nechám se překvapit" Potom odešel a já se na chvilku obrátila na Kate.

"Co mám teď dělat? To jseš ty, kdo přišel s tím Flirt-plánem!"

"Teď je to na tobě. Prostě se usmívej!" řekla Kate, a pak se obrátila k Johnymu. Já se dívala po Liamovi. Uviděla jsem ho, jak se líbá se Sarah.

Se slzami v očích jsem vyběhla ven před chatu. Bylo mi jedno, jestli se před někým ztrapním. Dalšímu Sařinému pokusu o polibek Liam podlehl. Něco v keři se pohnulo. V tom se něco rychle přiblížilo a chtělo to na mě skočit, když mě do chaty vtáhla Kate.

"Co to sakra...?"byla jsem z toho úplně vedle. Vypadalo to jako zvíře - ale i jako člověk. Bylo to monstrum.

"Něco jsem našla a vím, jak zemřeli tví rodiče!"



Co Kate Našla?

V příštích kapitolách se to pořádně rozjede ;)

VIDEO NAHOŘE JE TRAILER. TRAILER HRY UNTIL DAWN, KTEROU JE INSPIROVÁN TENTO PŘÍBĚH, TAKŽE JSEM HO  TU POUŽILA :)











UNTIL DAWN - Já a WendigoKde žijí příběhy. Začni objevovat