...Uviděla jsem Johnyho ležet na zemi na břiše. Byl od prachu a od krve, která byla všude kolem.
Rychle jsem k němu přiběhla a změřila jeho tep.
Prosím, ať žije... musí žít!
Mezitím co jsem klečela u Johnyho, Kate a Sarah přiběhly ke mě.
"To ne!" vykřikla Kate a její slzy tekly proudem. Sarah ji hned objala.
"To bude dobrý Katie," utěšovala Kate v náručí.
"Všechno bude v pohodě..."
"Žije!" vykřikla jsem.
"Pojďte mi pomoct!" vytáhla jsem z tašky obvaz.
***
Asi po dvaceti minutách oživování a léčení se Johny dokázal zvednout na nohy. Hned jak to udělal, Kate k němu
přiběhla a objala ho celá potopená v slzách."Kde je Liam??" musela jsem se na to zeptat.
"Já... já... nevím. Běželi jsme, a potom jsme si všimli, že jste nikde nebyli. Šli jsme po cestě a najednou jsem slyšel křik. Hned potom jsem dostal tupou ránu do hlavy a najednou jsem tady. Musel mě sem odvleknout." byl z toho tak vyděšený.
Prosím, Liam nesmí být mrtvý... Miluju ho!
"Můžeš chodit?" zeptala jsem ho.
"No, jo. Zvládnu to. Kate proboha! Co se ti stali s ramenem??" očividně si až teď všimnul zranění Kate.
"To nic není. Musíme jít."
"To není dobrý. Ale máš pravdu - musíme jít. Pomůžu ti." Řekl Johny, i když by měl být sám ten, komu bychom měli
pomáhat.Vzali jsme si věci a chystali se odejít. Když v tom se najednou ozval -nám již známý- zvuk.
"To ne... znova ne!" stěžovala si Sarah, a nikdo se jí nedivil, protože všichni věděli, co to znamená. Byli tu Wendigové.
Všichni jsme zůstali nehnutě stát, a čekali jsme, co se bude dít. Najednou Wendigo proskočil oknem, které tím rozbil.
Byl ve stejné místnosti jako my. Naštěstí všichni věděli, že se nemáme hýbat, aby nás Wendigo neviděl.
Chodil kolem nás a občas vydal nějaký zvuk.
Nic se neděje, Belle, nic se neděje... To bude dobrý. Nikomu se nic nestane..
Byl na nás poznat velký strach, šle ten Wendigo naštěstí nevycítil.Wendigo se přiblížil těsně vedle hlavy Kate. Ta to málem nevydržela. Bylo na ní vidět, že zadržuje křik a pláč.
Vydrž, Katie! Říkala jsem si v duchu.
Po chvíli se ozval další Wendigův zvuk, ale z venku. Wendigo se podíval na okno, kterým skočil dovnitř, a chvíli potom vyskočil zase ven.
Zůstali jsme tam ještě pár minut prostě stát, a potom jsme se na sebe opatrně podívali a začali se pomalu hýbat.
"To bylo o fous." ozval se Johny jako první.
Pomalu jsme se blížili ke dveřím z místnosti. Jediná Sarah šla kolem okna. Z okna najednou vyskočil Wendigo, chytil Sarah, která začala nahlas křičet. Všichni jsme se v tom šoku nezmohli na nic víc, než stát, a dívat se, co se Sarah děje.
Co Wendigo udělá se Sarah? Opět můžete hlasovat do komentů! :)
A) Wendigo jí utrhne hlavu a pohodí ji na zem.
B) Tvrdě ji kousne do krku a odnese ji pryč.
C) Znásilní ji [ne, dělám si srandu :DD] | Pustí ji a vrhne se na někoho jiného.
VAROVÁNI: Každá možnost způsobí SMRT
ČTEŠ
UNTIL DAWN - Já a Wendigo
FanfictionMusím běžet rychleji ... Honem! Už jsem skoro v chatě... rychle jsem otevřela dveře, vklouzla dovnitř a zabouchla za sebou. BUM! Něco vrazilo do dveří... *** Příběh o partě přátel, kteří oslavovali narozeniny hlavní postavě Belle na chatě uprostře...