Vydali jsme se na cestu. Kate jsem podepírala jenom já, protože za poraněné rameno by jí to bolelo.
"Sakra!" zaklela Kate.
"Co se děje??" zeptala jsem se.
"Nemám tašku se všema věcma... Wendigo mi ji asi strhl, nebo mi spadla po cestě."
"Hmm, to nevadí, kousek odsut by měla být hájovna. Tam bychom mohli doplnit zásoby." navrhla jsem.
"Jasně, dobrý nápad" ozvala se Sarah.
Šli jsme dál po cestě, která vedla k hájovně. Šli jsme asi 10 minut a uviděli jsme menší budovu - hájovnu. Nebyla sice v nejlepším stavu, ale zásoby tam nejspíš budou.
Vešli jsme opatrně dovnitř. Bylo to tam temné a prázdné. Rovnou jsme zamířili k truhle, která byla v rohu místnosti. Otevřela jsem ji.
Byly tam náboje, světlice, pár pistolí, nějaké pytle, a ...fotky.
To je... Matka a otec - a já, když mi byli rak 4 roky.
Otočila jsem fotku z druhé strany, kde byl popisek:
Na chalupě v Blackwoodských lesích. Milujeme tě Annabelle ❤
Vyhrkli mi slzy do očí. Zemřeli, když mi bylo 5. Vychovával mě děda (z matčiny strany), který taky zemřel - to mi bylo myslím 18.
Doplnila jsem své zásoby a ostatní si vzali pytle a začali je plnit věcmi.
Najednou se ozval zvuk.... znělo to jako vzdychání. Bylo to nejspíš z vedlejší místnosti.
"Co to...?" zeptala jsem se.
"Nehýbejte se" zašeptala Kate, která už dokázala chodit bez opory.
Já jsem ji ale neuposlechla, a blížila se k pootevřeným dveřím.
"Belle!" okřikli mě hlasitým šepotem, ale já si jich nevšímala a dál se blížila ke dveřím.
Jakmile jsem stála před dveřmi, položila jsem na ně ruku a se skřípaním jsem je pomalu otevřela dokořán.
"O můj bože!" uviděla jsem...
Co myslíte, že Bella uviděla? ;) Mám na vás všechny otázku (odpověď pls do komentu.):
CHCETE, ABYCH VYDÁVALA KRATŠÍ KAPITOLY ČASTĚJI V TÝDNU, NEBO DELŠÍ KAPITOLY TAK 1-2(ZHRUBA) DO TÝDNE?
Tuto část chci věnovat úžasné osobě s úžasnými příběhy... :)
Mám tě moc moc ráda teryssek02 <3
(NA OBRÁZKU CHATA - TAM BYDLÍ ANNABELLE)
ČTEŠ
UNTIL DAWN - Já a Wendigo
FanfictionMusím běžet rychleji ... Honem! Už jsem skoro v chatě... rychle jsem otevřela dveře, vklouzla dovnitř a zabouchla za sebou. BUM! Něco vrazilo do dveří... *** Příběh o partě přátel, kteří oslavovali narozeniny hlavní postavě Belle na chatě uprostře...