C5: Welcome Party

28 4 4
                                    

AKI POV:

Kahit Kaylan ang tagal mamili ng damit ni Kenzie. It takes how many hours before she decided what dress she will buy. For Pete's sake its just a welcome party and not a prom. Tsk

Pauwi nako when I received a message from Kenzie.

From: Kenzie

Hi AKI. Wag ng beast mode ah see you later :)

Napaka childish ng babaeng yon pero maldita naman . only daughter kase . Well kaya nga friends kame , we have the same attitude. Ma's malala nga lang ako.

I bought a black cocktail dress for the party later . simple but elegant. Its already 6:00 pm that's why nag ayos nako.

Fast forward

(Party)

As expected madami ang bisita friends, relatives, and business partners. As I open the door Kuya rain is already there.

" you look gorgeous " - Kuya rain

" thanks " inalalayan ako ni Kuya sa pag baba. Duh ang taas kaya ng hagdan plus nakahills pako.
Pag Ka upo namin nag salita na yung emcee.

Emcee:

Good evening lady's and gentlemen we are here to welcome the only daughter of Mr Mercado of Mercado Enterprises.

Palakpakan ang lahat pag katapos bumati ng emcee.

And to give us a short message may we call on Mr Zachary Mercado.

I think this party is not a welcome party instead a business party. Tsk. Well I'm not listening to that man because I'm not interested on what he is saying .
Naputol ang pag iisip ko ng tawagin ako ng emcee.

Now let's welcome and give miss Allyza Keith Irish Mercado a round of applause

" a pleasant evening to everyone. Thank you for coming to night just enjoy the party " pag katapos non nag start na ang party kaya pumunta nako sa mga kaybigan ko. D ko na hinabahan ang sasabihin KO dahil Hindi naman ako nag sosona . a simple greeting will do.

ZAYN POV:

We're here at Mercado's residence for the welcome party of our friend. Nasa isang table kame na good for 5 persons . habang nagsasalita sya nakatigtig lang ako sakanya , she's really gorgeous.

" bro baka matunaw si AKI haha "- Ivan

Tawa sila ng tawa baliw talaga ang mga to.

" tumigil Ka nga Ivan , baka may makarinig sayo "

" bakit bro ayaw mong marinig ni AKI? "- kyle

Maysasabihin pasana ko ng biglang narinig ko ang boses nya.

DARK PrincessTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon