BÖLÜM 1

132 8 1
                                    

Daha o zamanlar 5.sinif ogrenciydim hayatimin en guzel zamanlariydi o zamanlar, cunku hic bir derdim sıkıntım yoktu ...
Arkadaslarimla mahallede saklanbac oynar aksam ezani okunmadan eve giderdik ama o ezan okundugundaki hizimiz olculemezdi . annemizin ekmek arasi domatesini cok severdik butun gun onunla dururduk he bide yeni yapilan insaatlardan demir toplayipta satardik cocuktuk iste kim bilebilirdi ki birgun duygularimiza yenik dusucegimizi ...

Kendimi bilmezdim kisaca giyinmek nedir onuda bilmezdim turuncu kapri yesil tsort pempe ayakkabi bide mavi toka takardim eee ozamanlar bu tarz benim veya bugun ne giysem yoktu ...

Hergun okula giderdik ben oglenciydim ögleye kadar oyun oynar sonrada okula giderdim hergun gectigim o okul yolunda bi ev vardi kocaman bahcesi olan uc dort tane kadin felan hep orta otururdu orda sonra bir gun ordan gecerken esmer bi cocuk gordum boncuk gibi gozleri vardi bizim okulun yoluna gidiyordu daha once onu hic gormemistim sonra okula vardigimda arkadaslarima gosterdim onu 6.sinifa gidiyor o bizden buyuk demislerdi o gunden sonra hep onlarin oraya gider bisiklet surerdim birgun orda dolasirken yanima birisi yaklasti korkmustum cunku tanimiyordum megersem cocugun abisiymis bizim ufaklikta binebilirmi biraz diye sormustu ben olur tamam demistim sonra onuda aldi geldi megersem o ufaklik benim yeni kesfettigim cocukmus , rüzgar diye seslendi ona icimde bi bosluk olustu o ses yankilandi sanki ilkdefa duyuyordum ismini zaten o gunden sonra dusmez oldu dilimden ... O gun mutluluktan uyuyamamistim icim icimi yiyordu biran once sabah olsada okula gitsem diye sabirsizlaniyordum kim bilebilirdiki birgun okulu bu kadar sevebilecegimi annem duysa bu kiza nolmus diyip doktora goturdu .

Ve sonunda bekledigim an gelmisti sabah olmustu onu yine gormustum hep ayni saatte cikiyordu zaten evide okula baya yakindi , onunla beraber gittik okula pek konusmayi sevmeyen biriydi hep susardi ben ise cok konuskan biriydim cok ters dusmusuz dimi basindan belliymis oysa .

Aşkta İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin