BÖLÜM 3

71 6 0
                                    

Yavas yavas büyüyorduk ben 7.sinifa gecmistim o ise 8.sinifa .

Birgun onbirelli oynarken dusmustum rüzgar kostu yanima kaldirdi beni iyimisin diye sordu sen varsan ben iyi olmam mi diyemedim gozlerimden yaslar suzuldu dirsegim kaniyordu kolum cok kaniyordu bakamadim  ruzgar kuzenine git cabuk evden yarabandi getir demisti bi kosu gidip alip gelmisti ozgurde orada beni guldurmek icin sebeklik yapiyordu bilemezdi ki o benim canimi daha cok yakiyordu .

Dogum gunu partisi duzenlemistim oda gelmisti ve bana mumdan bir kalp almisti pembeydi rengi kim bilebilirdiki beni bir mum gibi eritecegini .

Onu cok seviyordum ve dogum gunumde resim cekilmistik onunla uyuyor onunla kalkiyordum. onun beni sevmedigini bile bile onu seviyordum hemde hergece gozyaslarimla uyuya kalirken bile onun ismini sayikliyordum . ögrenmisti artik onu cok sevdigimi uzaklasmisti benden onu okulun en guzel kiziyla goruyordum hep sevgilisiymis meger ogrendigimde canim oyle bi yandiki dustugumdeki canim bu kadar yanmamisti sari saclari mavi gozleri bembeyaz teni vardi ben ise esmerdim birde kivircik sacliydim kahverengide gozlerim vardi onu onunla her gordugumde nefesim kesiliyordu ... Bana artik mesaj atmiyordu gunlerce aylarca mesaj bekledim bazen kavga ettim onunla sirf bana mesaj atsin diye onun bir buse diyisine ben bin kere ruzgar diyordum sen benim bu canimi yakma diyordum ama hakliydi guzel degildim okuldaki erkeklerinde dikkatini cekmiyordum bu sene mezun olucakti onu artik eskisi kadar cok goremicektim zaman kisitliydi ama benim askim hala tazeydi.

Aşkta İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin