BÖLÜM 11

53 8 0
                                    

Ben hep yenik bir kizdim güçsüz , cunku bu kadar seyin ustesinden gelemeyecek kadar basarisiz biriydim.

Cok agladim cok cunku annemin intiharindan sonra cok agladim gozlerimin onunde bileklerini kesmisti durduramadim onu kaybedicem sandim,zaten surekli babamla kavga ediyolardi icimde hic dolduramayacagim kadar bosluk olustu o kanlar hic gozumun onunden gitmiyordu napicagimi sasirmistim ...

Ve annemle babam ayrildi .

Annem iyilesicekti ama daha fazla babamla bir kalmaya dayanamiyordu sevmiyordu onu cunku hersey kullanmaya baslamisti annemi aldatmisti benim annem bu kadar seyi haketmiyordu .

Ben baba sevgisine muhtac bir kizdim halada oyleyim o zamanlar ruzgari hic dusunmedim annem benim tek dusuncemdi .. O vardi bitek tek destekcisi bendim o gunden sonra alkol veya madde bagimlisi olan hic kimseyle birlikte olmadim sevmedim . annem gibi olmaktan cok korktum ve aylar gecti annem benim en yakin arkadasimdi .

Herseyimi ona anlatirdim beraber gezerdik zaten cok genc annem var suan 33 yasinda ve halada arkadasim bana kizardi bagirirdi ama beni severdi biliyorum ben anneme benzemiyordum o sarisin ve cakir gozluydu yesil ve mavi gozluydu iste bir gülüsü vardi sanki melek ama sanki bu melegin kanadi kirik gibi bi burukluk vardi icinde .

Aşkta İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin