Bir kac ay sonra amacima ulasmistim .
Benim ona hissettigim duygularin azda olsa bir kismini hissetmeye basladiginda onun beni yari yolda biraktigi gibi bende onu biraktim ve anladimki degmeyecek biri icin yillarimi bosuna heba ettim .Ve onunla konusmayi kestim aradi acmadim mesajlar atip durdu cevap vermedim umursamadim sonra bana ondan kalan herseyi topladim son kez onun icin sahile gittim elimde ona ait olan hersey vardi okudum okudum agladim sonra hepsini yere koydum sen degmezsin rüzgar beni paramparca ettin ama degmezsin . ona ait olan herseyi yaktim onlar yanarken benimde son kez icim yandi onlari ne umutlarla yazdigmi bir ben birde Allah biliyordu ama rüzgar bilmiyordu .
Sonra hep karsima cikiyordu yolumu degistiriyordum sordu mektuplari ne sen benim icimde bir ukteydin ama artik degilsin onlarda bir uktenin parcasiydi ama artik yanip kül oldular dedim .
Bana okutsayin bari dedi , sen onlari okuyacak kadar ADAM degilmissin , o yuzden gerek duymadim dedim ve yoluma baktim sonrada karsima cikmadi zaten .
Ben intikamimi aldim , icimdeki butun hirsim bitmisti .
Yeni bir sayfa degil yeni bir kitap aldim kendime bombos bembeyaz sayfalari olan ona leke sürücek kimseyide sokmadim hayatima ne o erkeklerin canini yakan kizdan nede o intikam prensesligi yapan buseden eser kalmamisti .
Ben, benim canimi yakanin canini yaktim ama siz yakmayin .
TİRTİLA SANS TANİYİN,BELKİ BİRGUN KELEBEK OLUR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkta İntikam
RandomCocuk yasta duygulara kapilan ve bunu bir ask haline getiren ama hic mutlu olamayan bir genc kizin bunu hirs haline getirmesiyle olusan intikami TİRTİLA SANS TANİYİN, BELKİ BİRGUN KELEBEK OLUR.