BÖLÜM 5

50 5 0
                                    

Onu denedim .. Fake bir hesap actim cok guzel bir kizin resmini koyup onunla bir ay boyunca mesajlastim ve sonunda bulusmaya cagirdim ve bulusma yerine gelicekmi diye merak ettim inanamicaksiniz ama geldi .

Beklemedigi bi suprizle karsilasti . benimle ...

Karsisina cikip sen bu kadar seresizmiydin ya diyip tokat attim senin oldugunu anlamaliydim dedi cok gec kaldin rüzgar cok artik benim oldugumu biliyorsun dedim ve ona son sözüm ..

BANA YASATTİKLARİNİ SANA İKİ KATİNİ YASATİCAM .. VE BEN OYLE BİR KİZ OLUCAM Kİ SEN PİSMAN OLUCAKSİN DEDİM .

ve ordan uzaklastim ... Zaten benimde sonsenemdi liseye gecmistim metemde okuyordum rüzgar yuzunden derslerimi aksatmistim ama neyseki her iste bi hayir vardir.

Benim kendi capimdaki kucuk oyunumu baslatmistim ... İlk once yeni limanlara yelken acip kayip sularda baska hangi gemiler var diye yola ciktim tabi ben artik kendime yön vermistim .. Saatlerimi bilgisayar basinda gecirerek neler yapmam gerektigini arajtirdim arajtirdim gunlerce gecelerce tabi erkeklerle aramda baya iyi oldu cok degismistim saclarimda rofle vardi uzun kivircik saclarim birde artik modayi takip ediyordum zaten cizimimde baya iyiydi kendi kendime tasarimlar yapiyordum artik yeni bir hayata adim atmistim yeni bir erkek arkadasim oldugunda o aklima geliyordu ama icimdeki buruklugu hazmedemiyordum birseyler yapmam gerekiyordu bende en yakinlarindan basladim canini yakmaya .

Aşkta İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin