BÖLÜM 13

48 6 0
                                    

Bana dedigi birsey tuafima gitti .

Beni unutmamissin dedi , unutamazdim ki zaten gerizekali bunun farkinda degildi .

Mumu hala sakliyorsun dedi evet sakliyorum sana ait herseyi sakliyorum sana yazigim veremedigim onca mektubu sakliyorum dedim okumak istiyorum dedi izin vermedim .

Sahile gitmistim ve karsima o cikti musayitmisin oturalim mi dedi .

Olur dedim ve oturduk . bana o mektuplari sordu israrla okutmayacaktim ben onun yaninda heyecandan titreyen kizdim ama simdi ise hirsimdan hic birsey hissetmiyordum onca yasanmisliklar varken hicbirsey olmamis gibi davranmasi beni sinir ediyordu .

Dudaklarindan bir kelime süzüldü.

ÖZLEDİM...

Neye ugradigimi sasirmistim kamyon carpmisa döndüm. Ve sustum ve tekrar dudaklarindan  bir kelime süzüldü.

PİSMANİM...

dayanamadim niye rüzgar niye dedim ben senin gibi sevenini daha bulamadim dedi zamaninda sana cok kotu davrandim buse dedi ben pisman oldum dedi oysa son pismanlik fayda etmezdi .

SANA İHTİYACİM VAR DEDİ .

tekrar sustum ve susma buse sen susmayi sevmezdin dedi . bazen butun cumlelerin bogazina dugumlendiginde insan konusamazmis oysa ben o gun bunu farkettim .

Bana sarildi ... Sarilma diyemedim ben ilk okulda ona sarilmak icin kavga ederdim ogretmenim hadi sarilin barisin derdi iste bahanelerle ona sarilirdim oysa simdi o sarildi .

Sanki o an butun yaralarimi sarmis gibi hissettim ama insan yaralarini acan adamdan sarmasini bekleyemezdi ki ama ben beklemistim ...

Aşkta İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin