O gunden sonra hep bi sekilde ona yaklasmaya calismistim,aslinda onunla zaman gecirmek beni mutlu degil cok mutlu ediyordu , bence askin yasi yoktur cunku insalar kucuk yasta duygularini hissetmeye baslar ve bu ölene kadarda devam eder ...
Ya hele su savasi yaptigimizda cok islanmistim bana evden tsortunu getirmisti ya sen daha 6.sinifa gidiyorsun bu centirmenlik nerden gelmis sana .
Unutamadigim o kadar guzel gunlerim vardiki guzel olmasinin sebebi ise cocuk olmamdi sanirim buyudukce hersey buyudu sorunlarim ,dertlerim, sıkıntılarım, en cokta suya dusen hayallerimin birikintisi .
Gun gectikce ona karsi hissettigim o duygu artti . sanirim oda farkina varmaya baslamisti tabi arkadasligimiz hep devam etti cok yakin olduk .
6.SİNİF
Birgun okuldaydik lavobalarin yaninda atolye vardi ve kizlar beni lavobaya goturuyordu anlamamistim noldugunu sonra ben arkami doner donmez beni resim atolyesine kitlediler neye ugradigimi sasirdim ve kapiyi acmalarini soyledim arkana bak dediler ruzgar arkamdaydi kalbimin ritmi benimle oyun oynuyordu sanki o anki nabzimi hic bir doktor olcemezdi .
sonra kapiya dogru donup nolur su kapiyi acin diye yalvardim bana amerikan filmi gibi bi gun yasatmislardi lan cocukmusunuz dicektim cocuktuk simdi yalan yok döndüm arkami rüzgara dogru baktim ve senin burda ne isin var dedim resim odevim vardi dedi eee tabi bende acil servis gibi yetistim olaya cok guzel resim cizerdim ve bu konuda okulun basarili ogrencisiydim suan biraz ego kasmis olabilirim neyse konuya doneyim resim konusunda sana yardimci olabilirim dedim bundan hic suphem yok diyerek göz kirpti icimden bir ses yapma şöyle seyler zaten ayakta zor duruyorum diyemedi tabi
kalemi tuttum ama cizemedim heyecanlandim sonra istersen ben bakmim dedi aslinda cok iyi olur dedim ve resim cizmeye basladim onun bana nefesini hissedecek kadar yakin olmasi beni tedirgin ediyordu utaniyordum hizlica resmi cizdim sonra kapiya yoneldim ve kusura bakma kitli kaldigim icin burdayim dedim sorun yok tesekkur ederim bu arada dedi ve kapinin kolunu yavasca indirdim ve kapi acilmisti kosa kosa sinifa gidip sirama oturmustum . siniftaki herkes noldu buse demisti cunku hic konusmuyordum normal olan birsey degildi bizim kizlari gözüm gormuyordu bile o anki yasadigim heyecan bana baya yetmisti o gunden sonra lavobaya hep tek gittim veya bizim kizlardan sonra girdim tedbir almak lazim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkta İntikam
RandomCocuk yasta duygulara kapilan ve bunu bir ask haline getiren ama hic mutlu olamayan bir genc kizin bunu hirs haline getirmesiyle olusan intikami TİRTİLA SANS TANİYİN, BELKİ BİRGUN KELEBEK OLUR.