Bab 12
"Arghh.."jerit Sehun kesakitan.Perutnya sakit apabila ditumbuk oleh Jong Suk.Sehun tertunduk sambil terbatuk batuk.
"Kau cari pasal dengan aku kan.Sekarang terimalah padahnya"tengking Jong Suk.
Sehun mengangkat wajah memandang Jong Suk tajam.
"Lepaskan akulah bodoh!!"ujar Sehun keras.
"Kau ni memang berani kan.Aku ingatkan idol macam kau ni pengecut"balas Jong Suk.
"Aku bukan macam kaulah"jerit Sehun.
"Tak guna!!"sekali lagi Jong Suk menumbuk perut Sehun berkali-kali menyebabkan Sehun muntah darah.
"Yahhh!!"jerit dua orang namja tidak jauh dari mereka membuatkan Jong Suk dan konco-!! nya terkejut.
"Kali ni aku lepaskan kau.Sikit je aku bagi tu"ujar Jong Suk.Dia dan konco-!! nya berlari pergi.Sehun sudah terbaring lemah.
SKIP
Member Exo cepat-!! pergi ke Hospital selepas mendapat panggilan daripada seorang namja tetap Sehun.Mungkin namja itu mendapat nombor daripada telefon Sehun.
"Kamsahamnida sebab bawa dongsaeng kami ke hospital ni"ucap Suho wakili member exo yang lain.Dua-!! namja itu mengangguk.Mereka berdua berlalu.
Exo melangkah kearah doktor yang baru keluar dari wad Sehun.
"Doktor.Macam mana dengan Sehun?"tanya Xiumin.
"Dia agak lemah.Buat masa sekarang dia harus banyak berehat"jawab Doktor.Exo terkejut mendengarnya.
"Boleh kami melawat dia?"tanya Chanyeol.
"Boleh.Tapi jangan lama.Sebab dia kena berehat"jawab Doktor.
SKIP
Exo memandang Sehun yang terbaring.Sebak mereka melihat keadaan Sehun.Wajah Sehun pucat.
"Hyung.Apa yang jadi dengan Sehunnie ni?"tanya Kai.Kai mengesat airmatanya.
"Hyung pun tak tahu"jawab Suho.D.O memeluk Kai untuk meredakan Kai.
"Hyung.Dah telefon Omma,Appa dengan Nuna Sehunnie ke belum?"tanya Chen.
"Biar aku telefon"ujar Baekhyun.Baekhyun mendail nombor Jihyo.
"Yeoboseyo"ucap Baekhyun.
"Yeoboseyo.."jawab Jihyo.
"Nuna.Ni Baek ni"ujar Baekhyun.
"Ye Baek.Ada apa?"tanya Jihyo.
"Baek nak cakap ni.Kita orang dekat hospital.Sehunnie masuk hospital"jawab Baekhyun.
"Mworago??..Sehunnie ok ke?teruk ke?"tanya Jihyo cemas.
"Tak teruk sangat.Tapi Sehunnie agak lemah.Doktor suruh banyak berehat"jawab Baekhyun.
"Ok.Nuna ke sana sekarang"ujar Jihyo dan mematikan talian.
SKIP
Jihyo,Omma dan Appa pantas melangkah kearah wad yang menempatkan Sehun.Mereka masuk kedalam bilik Sehun.
"Hunnie"ujar mereka dan menghampiri katil Sehun.Member Exo menjarakkan jarak mereka dari katil Sehun untuk memberi ruang kepada Jihyo,Omma dan Appa.
"Wae boleh jadi macam ni Hunnie??"Omma duduk dibirai katil disebelah kiri Sehun.Rambut Sehun dibelai penuh kasih.
Appa berdiri disebelah Omma.Jihyo pula berdiri disebelah kanan katil Sehun.
"Apa yang jadi sebenarnya ni?"tanya Appa kepada member Exo yang lain.
"Kami pun tak tahu Appa"jawab Suho.Mereka sudah membiasakan diri memanggil Appa.
"Hunnie!!"Jihyo memegang tangan Sehun.Airmatanya yang mengalir dibiarkan begitu sahaja.
BERSAMBUNG...
HOPE SUKE..
Sorry klau xbest..
Sorry klau slh typo..
Sorry klau bahasa kasar...
Tq msukkn ff ni dlm reading list korang...
YOU ARE READING
SaranghaeyO Noona!!...
FanfictionAnnyeonghaseyo.. pertama kali nak buat ff kat sini.. hope semua suka.. Kalau xbest jangan marah tau (: Cast: Song Jihyo Oh Sehun Suho Xiumin Lay Baekhyun Chen Chanyeol D.O Kai Akan ada cast lain nanti