***
Pe la ora 2:00 m-am trezit si m-am dus in camera. Daca ma prindea vreun profesor, eram moarta dar am avut noroc.
Am deschis încetișor ușa ca sa nu le trezesc si pe celelalte. Mi-am scos jurnalul si am început sa scriu iar in el.
Știu ca la ora asta dormi, dar trebuia sa-ti mulțumesc. Sa iti multumesc fiindca tu crezi in mine chiar daca fac niște lucruri demne de pedeapsa. Mersi ca mi-ai dat curajul sa ii pun biletul lui Seung-Yeol cu tot cu ciocolata. Si cam atât pentru momentul asta. Nu imi mai vine inspirația. Așa ca...noapte buna !Am închis jurnalul si l-am pus langa mine. Nu puteam sa dorm asta era clar. Mi-am pus căștile in urechi si am dat drumul la muzica. Am adormit pe melodia I a lui Taeyeon.
***
- Chiar vrei sa faci asta ? Te Riști mai mult decât ieri! Gândește-te de doua ori Yeon-Doo!incerca sa ma convingă Da-Mi sa renunț la planul meu de al saluta pe Yeol.
Da, nu e un plan Prea strălucit dar merita încercat.
M-am dus înainte cu capul in pământ si am închis ochii. M-am lăsat in voia Domnului dar Dumnezeu nu prea m-a ghidat cine știe ce si am dat cu capul de un piept masiv.- Aigoo..am spus încet frecandu-ma la cap.
- Hei, ești bine? Da-mi mâna!
Când am ridicat capul, am făcut ochii mari. Cel care mi-a întins mâna e chiar Yeol. L-am apucat repede si el m-a ridicat destul de ușor.
- M...m..mersi si s..scuze, spun încercând sa plec.
- Hei, ești cumva YeonDoo?M-am întors pe călcâie si am dat afirmativ din cap.
- Bune Bomboanele. Sa mai faci.
-Desigur!spun si o iau la goana.M-am dus repede la baie si am deschis jurnalul.
Moșule nu o sa-ti vina sa crezi! Tocmai am vorbit cu Yeol si m-a complimentat! Așa e cumva miracol de Crăciun? Meu e prea devreme ca tu sa vi. Dar cred ca mi-am dat un mic ajutor. Mulțumesc Moșule, ești cea mai buna familie! Fără tine e a si cum nu as avea o parte din inima.. Te iubesc!
Am închis jurnalul si m-am dus grabita in clasa. Baek Min-Ra se uita cu ochi demonice la mine. Practic e populară, deșteapta si arată bine si ii place de Yeon- Doo. Scuza-ma păpușa, dar am câștigat de data asta.
***
Pentru a doua oară, din cauza nenorociților de examene , am adormit profund pe aceeași canapea
confortabila.Hei prieteni scuze ca am scris putin dar nu mai am timp doar doua minute deci o sa editez mâine! Va pup! Scuz de greșeli!