Ora 3:15 si încă repet. Examenul a fost anunțat. Le dam împreuna in același timp plus engleză. Sunt praf la engleză.
Dimineața voi încerca imposibilul si o voi suna pe mama. Mai niciodată nu am făcut-o.
***
Am repetat pana dimineața mai ales la engleză si la coreeana.
La un moment dat, după ce am dat pagina a început sa-mi curgă sânge din nas. Am luat un șervețel de pe birou si mi-am ridicat capul in sus brusc.
"Ce ma fac azi.."spun expirând zgomotos.***
Mi-am luat un lapte cu căpșuni din frigiderul din cantina. Imi da foarte multă energie (cei care s-au uitat la Sassy Go Go, cam așa arata școala de aici si internatul si..restul).Ma simțeau amețita si parca lumea se învârtea. Poate din cauza statului prea mult pe carte.
In fine, m-am dus in clasa cu pași repezi si m-am Așezat in banca. Ora de coreeana ma așteaptă. Uraaa...
Profa a intrat in clasa si a bolborosind ceva pe acolo.
- Yeon-Doo, poti veni la tabla?m-a întrebat "nevinovata"
M-am ridicat încet in picioare si am început sa ma bălăngăn. Înainte sa fac 3 pași, am căzut si nu am mai văzut nimic in fata ochilor.
***
Am deschis ochii încet. Mi-am mutat capul in stanga. Ma aflam la infirmerie. In dreapta, un băiat necunoscut stătea pe pat si se uita pe telefon.
- In sfârșit te-ai trezit! Buna, eu sunt Kwon Min-Hyuk (media).Tu ar trebui sa fi Yeon-Doo nu?spune el zâmbind.
- Da eu sunt.. Ți când ai apărut?il inteb confuza.
-Pai, când ai leșinat tocmai intrasem in clasa. Te-am vazut inconstienta si m-am repezit sa te iau eu. Si așa am ajuns aici.spune din nou cu zâmbetul pe buze.
I-am zâmbit si am mai stat putin de vorba.
Nu m-am mai dus in clasa. Hyuk m-a condus pana la camera mea si el s-a dus înapoi in clasa. Un tip foarte de treaba.Dragă Moșule, nu am prea multe sa-ți povestesc. Din cauza oboselii de la atâta învățat, mi-a curs sânge din nas si am leșinat când trebuia sa ies la tabla. Din fericire, băiatul nou din clasa noastră Kwon Min-Hyuk, m-a adus la infirmerie. E un băiat foarte de treaba. A stat langa mine pana m-am trezit. Moșule, tu l-ai trimis? Este cumva un test? Pai mersi.. Aveam nevoie si de o alta persoana langa mine, nu numai pe Da-Mi. Nu pot sa zic un lucru rău despre ea. E cea mai buna prietena si o unnie super. Oare, o sa încep sa-i spun lui Hyuk Oppa ? Nu, nu pot. Astfel as avea 2 Oppa. Hyuk si Yeol. Dar, daca i sa-o cunos mai bine si din câte văd e o fire prietenoasa poate ma ajuta la examen si o sa-i spun Oppa. Dar altceva nu.
Te iubesc Moșule! Acum trebuie sa ma culc, o voi suna mâine pe mama. Noapte buna!