Dragă Moșule#8

62 6 0
                                    

***

Am deschis ochii încet, fiind deranjata de lumina din camera. Oppa nu mai era langa mine. Poate a plecat la școala, doar nu rămânea aici cu mine.

- Buna dimineața unnie, ce mai face surioara mea?intreaba Oppa intrând pe usa zâmbăreț cu o plăsuta mică.

- Oppa!urlu si il iau in brațe când vine langa mine, mi-ai adus ceva ?

- A venit fratele modului la mine si a zis sa-ți dau asta,spune si imi da plasa.

Am deschis-o repede. Înăuntru se simțea limpede ciocolata si Bomboanele colorate. Si o pereche de mănuși sclipitoare.

- Arata așa delicios si sunt foarte frumoase Mănușile.

- Ma bucur ca iti plac unnie. Ma duc sa-i cer doctorului permisiunea sa plecam.spune zâmbăreț si pleacă.

In timp ce el era plcat la doctor, m-am schimbat de halatul spitalului si m-am dus la el.

***

- Ah, ce bine ma simt din nou acasă! Intr-un fel..

- Okey, Yeon, pregătește-te de școala! Te voi ajuta eu pentru examen daca vrei.imi propune făcându-mi cu ochiul.

- Sigur, marsi Oppa, ne mai vedem !

***

Azi nu am mai scris in jurnalul moșului. Pur si simplu am fost prea atrasa de Explicațiile lui Oppa. Si celălalt oppa dar doar a pufnit si si-a continuat vorba cu un prieten de-al lui.

****

- Buna dimineața Yeon-Doo azi e luni si mâine dam examnul!spune Da-Mi fericita.

Am ras la reacția ei si m-am schimbat pentru școala. Înainte sa plec, am scris câte ceva in jurnal.

Buna moșule, scuze ca nu ți-am mai scris dar am fost foarte ocupată cu fratele meu. Nu chiar fratele meu, mai degrabă Hyuk. Nu imi place de el, ba chiar mai mult, ne înțelegem ca fratii si ma bucur pentru asta. M-a ajutat foarte mult pentru examen. De-abia aștept ca Yeol sa ma ia in spate! Acum trebuie sa plec moșule, te iubesc!

Mi-am închis jurnalul si camera fiindca am rămas ultima.

Hyuk venise la mine cu un lapte cu căpșuni. A început sa fie un fel de tradiție.

•Yeol's Pov.•

- Chiar nu vrei sa te dai bătut nu? De ce nu ii dai meditați si gata. Oricum tu nici nu înveți!imi spune prietenul meu cel mai bun Min Hyun-Shik.

Am pufnit.

- Uite-te la ea, spun arătând cu degetul spre Yeon-Doo, ți se pare ca sunt așa prost sa o meditez pe ea ? Adevărat, ciocolățelele au fost bune si a trimis bilețel ca celelalte fete deși ea e puțin mai specială.

Min Hyun Shik a pufnit si a plecat de langa mine lasandu-ma singur.

Sunt sigur ca nu o sa ajungă pe locul 80 dar eu cred in ea. Ma refer ca e mai specială fiindcă e ciudata. Sincer pana acum nu am bagat-o in seama. Nici nu am știut ca exista. Dar cand m-a salutat si am ignorat-o, pai nu am simțit nimic. Pur si simplu a fost nepăsare pura. Cel mai amuzant moment a fost cand s-a dat cu capul de banca si mormânt ceva care cred ca a fost o înjuratura, atunci cand s-a lovit de mine si am fost gentleman si cand s-a încăpățânat sa facă pariu ca o sa ajungă pe locul 80. Sincer sa fiu, cred ca are măcar o picătura de ambiție. Prostuță ciudata!

•Yeon Doo's POV•

Am fost atenta la fiecare ora si am ridicat mereu mâna. Am răspuns corect de fiecare data. Poate o sa fiu mai sus de locul 80.
Am auzit ca Hyuk este pe locul 1. Bătălie între Hyuk si Yeol.. Super.

- Hei, voi doi nu mai vorbiți,urla dirigintele, hai sa facem o mică schimbare in clasa.. Hyuk stai cu Min Hyun-Shik si Yeol cu Yeon-Doo!

Yeon si-a dat ochii peste cap si s-a pus lângă mine.

- Prefa-te ca nu ma Cunoști, spune si își deschide caietul.

"Aish, ce om!"imi psun in sinea mea,"cum pot sa-l plac pe omul asta?"

Dupa ora, diriGil ne-a anunțat din nou ca o sa dam maine examenul si ca o sa afișeze rezultatele următoarea zi. Daca luam toți peste 80 sau 80 de puncte, o sa luam vacanța chiar săptămana asta. Aleluiah! Eu am pe cineva sa ma ajute. Su Da-mi la fel. Hyuk ne ajuta foarte mult pe amândouă si alți colegi din clasa cu care ma înțeleg bine. Mai mult băieți, sunt si prieteni de-ai lui.

Înainte sa plec in internat, mi-am luat lapte cu cacao din frigiderul din cantina care e un fel de Bucătărie de unde putem lua ce vrem pe gratis.

Nu imi puteam imagina un moment frumos cand Yeol sta cu mine in banca. Pur si simplu, este un om cu care nu poti interacționa. In fine, m-am dus la internat si cand am deschis usa, in camera nu se afla decât Da-Mi. Fără sa-mi fac griji sau sa am vreun deranj, fiindcă atunci cand se face prezenta in camere adică peste o ora, ele nu vor fi. M-am dus in baie, mi-am făcut un dus plăcut si rutina de seara, m-am îmbrăcat in pijamalele mele pe care scria "Crazy" si am așteptat împreuna cu Da-Mi sa se faca prezenta.

Dragă MoșuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum