#14

62 5 2
                                    


Moșule mâine trebuie sa sărbătorim venirea ta. Am luat cadouri si sunt foarte fericita ca am terminat cumpărăturile. Chiar daca acum e dimineața, familia încă doarme. Cred ca s-au simțit bine la spectacol. Le voi pregăti masa așa cum mi-a arata mama când era mica. Ma simt liberă ca i-am povestit lui Yeol despre prietena mea. Cred ca ar fi
mândra de mine daca ar afla ca eu si Yeol suntem destul de apropiați. Va iubesc pe toți trei!

Am închis jurnalul si am ascuns toate cadourile in canapea. Cred ca sunt singura care știe de locul ăla. Am pregătit micul-dejun si m-am dus după aceea sa-mi fac un dus relaxant.

***

După ce in ziua de ieri am ascuns cadourile si am ajutat-o pe eomoni sa prepare prăjituri de orez si paste si sushi, azi le mâncam împreuna. Paștele au fost făcute chiar de mine si azi le vom încerca. Am primit felicitări de la Bucătarul-șef al familiei.

După ce am mâncat, fiecare si-a pus cadourile cumpărate sub brad. Când a venit rândul meu sa le împart am primit multe îmbrățișări mai ales de la fratele mai mic care era extrem de fericit, mama si tata. Erau foarte Fericiți. Dar încă nu știam nimic de Yeol. După ce si-a desfăcut cadoul, a zâmbit si m-a îmbrățișat.

- Acum vreau sa-ți dau si eu cadoul meu,imi spune si imi întinde o curie roșie.

Când am deschis-o, un miccatelus Bichon maltez a dat din codița fericit.

L-am îmbrățișat pe Yeol cu toată forța mea. Câteva lacrimi si-au făcut apariția pe obrajii mei.

- Mulțumesc  Yeol.

- Ah da, si mai am un cadou, imi spune si ma ia de mâna oprindu-ne sub arcada, sa faceți poze.

Părinții si fratele erau pregătiți.

- Yeon-Do, spune punându-se in genunchi, vrei sa te măriți cu mine?

Asta da magie a Crăciunului! Se pare ca pana la urma exista. Mulțumesc moșule!

- Da, spun si il îmbrățișez, iar buzele noastre se întâlnesc.

Abia dupe ce ne-am despărțit din sărut am vazut vâscul care stătea atârnat de arcada.

Oare asta e un vis ? O sa ma trezesc vreodată ? Sau e realitatea Creeata de magie? Prefer varianta a doua.

Yeol m-a luat prin surprindere in stilul miresei si părinții ne-au făcut mai multe poze.

Da, port inelul de logodna, de-abia aștept nunta!

Lăsând asta la o parte, toată lumea a zâmbit. Eram Fericiți si am sărbătorit. La cina, ma uitam pe fereastra si nu imi venea sa cred dar mi-am jurat ca am vazut sania moșului la fereastra. Am zâmbit in colțul gurii. Magia caraciunului exista. Căciun fericit tuturor!

Dragă MoșuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum