Doamna Kwon m-a primit cu brațele deschise si m-a dus direct in camera mea entuziasmata.
Când am intrat, parca ma aflam intr-o poveste. Totul era roz si mai ca imi venea sa rad.- Deci iti place?ma intraba curioasa.
- E minunat,spun zâmbind si fac o mica plecăciune, va mulțumesc !
Am plecat si eu am vrut sa-mi pun hainele in dulap dar eru deja altele înăuntru. Ce drăguț din partea ei!
- Hai la masa.spune Yeol scurt si intra in baie trântind usa.
Am mai cercetat putin camera. Eh? Nu avem baie proprie? Înseamnă.. Ca... Trebuie sa facem baie pe rând? Ah, ce frumos.
Am coborât la masa. Acolo erau părinții si fratele mai mic al lui Yeol, care arata cam de 6 ani.
- Buna, eu sunt Yeon-Doo, tu ar trebui sa fi Kwon Seung-Ji, fratele lui Yeol, nu?spun zâmbind spre micuț.
- Nu ma lua tu pe mine cu "buna", tu ar trebui sa fi tipa care sta in camera mea, nu-i așa? Sper sa pleci cât mai repede.spune dându-si ochii peste cap.
Doamna Kwon Ma-Yi l-a certat si si-a cerut scuze dar eu i-am zâmbit in semn ca nu ma deranja.
Yeol nu a coborât la masa. După ce am mâncat, am găsit un pian si o chitara in camera la mine. Ce frumos din partea lui Seung-Ji sa nu le ia de aici. M-am Așezat pe scăunelul micuț al pianului si am început sa cant din nou. Când am ridicat ochii după ce am cântat, am vazut pe un mic suport argintiu un flaut din bambus.
"Exact ca in orange marmalade" mi-am zis zâmbind si luând flautul delicat de pe suport.
Am ieșit din camera si m-am dus pe balconul din micuța camera de zi de la etaj. M-am urcat cu un picior pe balustrada putin groasa si mi-am rezemat spatele de perete. Trebuia sa am o poziție cât mai corecta ca sa pot cânta la flaut.
Mi-am dus flautul la gura si am început sa cant ( melodia la media, incepe flautul putin mai târziu). Încă odată, nu ma interesa de absolut nimeni. Chiar daca am auzit glasul lui Yeol si al mamei lui, am continuat sa cant.
Yeol's Pov.
Yeon cânta din nou-creat de data asta la un alt instrument cu o altfel de poveste.
- Cânta foarte frumos.spune mama in șoaptă cât sa nu o audă.
Am zâmbit si am dat afirmativ din cap.
***
- Aish, termina! De celor vrei sa insisti cu asta?urlu la Yeon Doo.
- Hai măcar odată. Știu ca nu-ți place mall-il dar încearcă măcar odata. His la un film măcar!urla si ea la mine si ma trage de mâna.
Yeon's Pov.
E deja luni si nici măcar nu am ieșit din casa. Măcar sa ieșim la un film sau ceva.
- Aish, bine..dar nu mergem la film. OK?spune si ma trage de obraz.
- Da, OK, bine da-mi drumul acum! Ma doare !
Am mai vorbit cu moșul dar nu foarte mult. Am fost destul de strâns legată de "relația" mea cu Yeol daca pot sa-i zic așa. Fratele lui tot are dușmănie cu mine si mama lui Yeol a plecat împreuna cu tatăl si fratele lui la munte. Da, ați ghicit..Suntem singuri acasă. Frumos nu?
- Repede Repede! Nu vreau sa se închidă mall-ul..si sa dau drumul in momentul asta.tip la el care era in baie de mai bine de o ora.
Când a ieșit, era in bustul gol si avea un prosop in jurul taliei. Mi-am pus mâna la ochi înroșindu-ma si am chițăit.
- Nu mai umbla așa!ii spun si il plesnesc jucăuș.
Nu a zis nimic. Pur si simplu s-a dus in camera sa se schimbe.
Aish tipul asta!
***
Mergeam unul langa altul dar eu eram fericita. El era...el.
Am reușit sa il conving sa mergem la un film.
- Orașul de Hârtie. Te rog!spun spre el si fac o fata de pisica *miaw*.
- Aish bine. Dar sa nu te aud ca imi mai ceri altceva dupaia.
- Nu!spun.
In sala, filmul derula spectaculos. Chiar in momentul in care puștii aia foi se pupa, mi-am întors fata spre Yeol iar el spre mine dar dezinteresat.
- Daca vrei sa sti, o sa fie un mic bal de Crăciun miercuri. Prezenta obligatorie fiindca vei fi partenera mea.
Fata mi s-a înroșit si am dat din cap afirmativ.
- Dar,continua, hana:sa ai grija, dul:sa arați superb, set: sa candidezi la regina balului si eu o sa o fac la regele balului.
Ultima nu mi-a convenit. Sigur Min-Ra o sa câștige.
- O-OK.spun si plec capul. Stai, ai spus cumva miercuri? Dar asta e poimâine!
L-am luat de mâna si am plecat la finalul filmului.