#13

54 6 0
                                    

Char daca ma simțeau mai bine, Yeol m-a luat in Spate.

- Explica-mi si mie de ce ai plâns...din nou?spune cu o mica ezitare.

- Acum 2 ani in lunea asta prietena mea s-a sinucis si anul trecut cățelușa mea a murit...spun sec

- Oh, nu știam..imi...imi pare rău..spune bâlbâinduse.

I-am dat o palma peste spate.

- Aigoo pentru ce a fost asta?se vaită el.

- Nu trebuie sa suferi din cauza mea. Si in plus tu si fratele tau m-ați făcut cu nervii zilele astea.

- Pai eu am vrut sa sufăr. Pur si simplu.

Un momen de liniște.

- Auzi, dar tu cum vei avea copii cu pieptul ăla ?spune spărgând tăcerea.

- Ya, nu e chiar așa mic! Hai acasă cred ca intreaba mama de noi.

Ne-am întors acasă si am mâncat cina. Mâine aveam de gând sa fac cumpăraturi fiindca nu am luat decât o rochie albă mai sus de genunchi mamei pentru a se simți mai tânara.

***

De când sunt in casa, eu ii spun mamei lui Yeol mama. Dar nu știu ce sa-i iau lui Yeol. Din câte am vazut, ii place muzica dar nu are casti mari. I-am luat o pereche de casti mari care au doar un fir. O sa-i fie mai ușor sa asculte. I-am mai luat si un tricou pe care am imprimat o poza pe care am făcut-o noi doi la școala(media).

Pentru tata am luat un fes francez si am găsit o poza drăguța cu el pe SNS cum prepara taitei si i-am făcut un sort pe care scri "Bucătar de nota 1000"si i-am pus poza lui pe el.

Cadourile erau perfecte pentru fiecare. Fratelui mai mic i-am luat mai multe lego-uri, un tricou si câteva benzi desenate, dulciuri, jeans negri rupti in genunchi,o pereche de bascheti roșii, un ceas adidas negru, o brățara de piele si o șapca ca al lui Rap Monster fiindca știu ca-i place la Nebunie de el.

Fiindca aveam o mulțime de bagaje si toată lumea era plecată la un spectacol, am chemat un taxi si m-am dus acasă sa ascund cadourile. Am bătut din palme si am sărit jucăus chicotind începând sa dansez prin casa. Știu ca fratelui i-am luat multe dar le merita la cât da deștept e. Si mamei i-am mai luat o perna de masaj care ii poate masa si gâtul si spatele, picioarele etc.
Lui Yeol i-am mai luat si un joc video pe care si-l dorea nespus dar nu avea timp sa-l ia.

M-am dus jos sa mănânc Ramen si m-am uitat la un film.

Dragă MoșuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum