Dragă Moșule#10

65 6 2
                                    

Draga moșule, cu ajutorul tau si al lui Hyuk, am picat pe locul 10 si Yeol m-a carat in spate. Chiar daca e un nătărău, nu am de gând sa il las doar pentru o tufa care vrea doar atenție. Important e ca azi e joi si mâine pleacă toată lumea mai putin eu. Bine, voi pleca si eu dar voi sta la un hotel ceva. Oricum, voi găsi eu o soluție, te iubesc!

***
Dimineata, bagajele mele deja erau făcute. Doar mai aveam sa mâncam si internatul se elibera.
După ce am mâncat, mi-am luat trolerul si am plecat pe unde apucam. Practic, nu ma duc acasă fiindca știu ca părinții mei vor sa pentreaca singuri.

In timp ce ma plimbam prin Seoul, telefonul meu a început sa sune.

Convorbire telefonică:

- Da mama ce e?spun Sictirita.

-Scumpo scuze ca nu poti veni si anul asta la noi, o sa te duci la un vechi prieten de-al tatălui tau vitreg.spune grabita.

Mi-a mai spus ca o sa vina sa ma ia seara de langa compania SM-ului.

***

Mașina a ajuns cam pe la ora 8:00 seara si eu așteptam înfometată pe banca de langa SM. Cât timp am stat, am reușit sa-i prind pe cei din Exo sa fac poza cu ei. Bine, doar Sehun si D.O care a fost coleg in generală cu mine.

- Buna seara, eu sunt Domnul Kwon. Tu ar trebui sa fi Yeon Doo, nu ? Spune in timp ce conduce.

Am dat din cap afirmativ.

A fost ceva timp de mers dar a meritat. Casa e uriașa si foarte drăguța.

- Ma duc sa il chem pe fiul meu sa te ajute cu bagajele, tu doar le poti da jos din mașina.

Am dat afirmativ din cap si mi-am dat bagajul jos. Când m-am întors am țipat ascuțit dar Yeol mi-a pus mâna la gura.

- De ce Dumnezeului tipi așa ? Vrei sa sperii câinii?urla la mine.

Nu am spus nimic doar i-am da bagajele si m-a condus in casa.

Dragă MoșuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum