Chiar înainte sa între in camera alăturată profesoara, fetele au intrat pe usa. Noroc de ele.
***
Mai sunt 2 ore si examenul o sa înceapă. Doamne, cum de pot fi oamenii ăștia așa de duri? De ce trebuie sa ne dea examen si nu ne lasa sa plecam direct in vacanța pur si simplu?
- Ești gata pentru examen Yeon ? Nu uita ce te-am învățat.spune Hyuk ridicând degetul ca un intelectual ce e.
- Bine mascariciule, așa o sa fac.spun râzând si trăgându-l de obraji.
Am ras amândoi si după ce a intrat profa in clasa, m-am trântit pe scaun.
- Aish, nu te mai trânti idioato!ravneste Yeol.
- Ya, ce ar fi sa-ți ți gura geniule? Asta e proprietatea mea, s-a înțeles?ii spun pe un ton ordonator.
Si-a dat ochii peste cap si a început sa își citească romanul. Cum poate tipul asta sa l citească când profa e in clasa? Ah, da simplu..e un geniu si nu învață niciodată dar e pe locul 1.
***
Transpiram si ma concentram. Știam sa fac. Ma descurcam si gândeam limpede. Poate trec mai sus de locul 80 cine știe. Am ras dar nu numai in sinea mea. Diriginta si colegii s-au uitat la mine dușmănos.
- Mianne,spun mușcându-mi buza inferioară încercând sa nu rad.
Yeol a pufnit sictirit.
Am predat examenul, mi-am luat geanta si am ieșit din clasa.
M-am dus la cantina si mi-am luat un lapte cu căpșuni si m-am plimbat de-a lungul Curții școlii dar mi-a venit ideea trăznită sa ma duc in sala de muzica.
Când am ajuns, primul lucru pe care l-am făcut a fost sa ating pianul si chitara. Nu mai cântaseră demult la ele. Beculetul mi s-a aprins instant. Mi-am lăsat laptele pe pian si m-am Așezat confortabil pe scăunel. Am masat claviatura pianului si am apăsat ușor pe ea. Am început sa cant River Flows In You de Yiruma. Practic, asta e una dintre melodiile care ma face sa ma simt liberă. Am închis ochii si am inspirat adânc aerul din jur.
•Yeol's Pov.•
Am ieșit din sala de clasa fără mare interes fata de examen. A fost simplu ca de obicei.
In timp ce umblam pe telefon, am auzit muzica. Cineva cânta la pian. M-am dus la penultima usa din hol si am deschis-o încet. Chiar daca nu imi venea sa cred era adevărat. Yeon-Doo, cânta la pian. Avea ochii închiși si zâmbea. Am chicotit la rândul meu dar nu m-a auzit. Era prea absorbită. Cum e posibil ca o persoana atunci când cânta la un instrument fin nu mai aude nimic in jur decât Armonia pe care o Creează. Am mai descoperit încă un talent aparte a lui Yeon. Mi-am scos telefonul si am început sa o filmez. După ce a terminat melodia pe are a cântat-o, a rămas tot cu ochii închiși. A început sa cânte melodia lui Exo-Miracles in December. Sigur era vorba de mine. Yeon-Doo e destul de simpatica. Am rămas Mut, ascultând Armonia pe are o creea.
"Ești o ființa specială, nu te irosi pe mine"imi spun in gând.
A început sa cânte si din voce. Glasul ei era..nu știu cum sa explic. Era, ca desprins din poveste. M-au trecut fiorii si pe loc mi s-a făcut drag de ea.
Pentru prima oară mi se face drag de o fata. De-abia aștept sa văd ce rezultat ia, si chiar daca ia sub locul 80, eu..tot voi fi aproape de ea si ii voi fce o mică surpriza.
***
•Yeon's POV.•
- Au venit rezultatele!striga dirigintele lipind un panou mare cu rezultatele din clasa noastră.
Imi tot căutam numele in jos dar nu il găseam. Unde e, unde e?
M-am uitat iar de la locul 80 in jos. Nu era. Înseamnă ca am făcut cel mai praf examen.
M-am întors trista cât pe-aci sa-mi cada lacrimi din ochi.
- Yeon, ce s-a întâmplat, nu ești curioasa ?ma intreaba Yeol zâmbăreț.
- Ce mai vrei si tu? De ce as fi curioasa?
- Pai pentru ca poate ești mai sus de 80.spune plecând.
Mi-am ridicat capul si m-am întors iar la tabela. Locul...10.
- Stai ce? 10 ? Ahhhh!am țipat ca nebuna de fericire. Sunt pe locul 10!
- Hei, Yeon, nu ai spus ca daca ești mai sus de 80, Yeol te cara in spate ?spune un coleg de clasa.
Toți au început sa strige: "Car-o!"
Mi-a zâmbit si m-a luat pe neașteptate in spate. Am roșit si m-am prins de gâtul lui ca sa nu cad.
- Ce crezi ca faci?ii spun parând nervoasa.
- Te car in spate, chiar nu e deloc evident?spune râzând.
- Sti ca nu trebuia sa faci asta.spun mușcându-mi buza inferioară.
- A fost doar un pariu așa ca sa nu te aud, ok?spune sictirit.
Mi-am dat ochii peste cap si el a ras. Mi-am lipit obrazul de spatele lui musculos si m-am relaxat încetând sa ma abțin sa-l sărut.