#12

66 6 0
                                    

- Ce naibi faci?spune ținând urma cu mine.

- Pai, vreau sa-mi iau o rochie. Nu e evident ?

- Atuci da-mi drumul si du-te singura. Eu ma duc sa ma mai plimb.spune si se oprește.

I-am dat drumul si am plecat.

***

Nu am găsit nicio rochie si mai sunt doar 5 ore pana la bal. Am fost la coafor si mai trebuie doar sa ma macheze putin doamna Kwon.

Eram panicata si nu știam ce sa fac.

- Doamna Kwon ce ma fac? Balul o sa înceapă si eu nu sunt gata decât cu parul si unghiile!

Doamna Keon a zâmbit si a venit cu o cutie medie elegant colorata si împodobita.

- Ia rochia asta(media).Am comandat-o de ceva vreme pentru Yeol. Chiar țin sa se căsătorească repede pentru un viitor mai sigur. Ia-o tu, sigur o sa-i câștigi inima băiatului meu.

Am luat rochia si m-am îmbrăcat in mare viteza. M-a machiat, m-am încaltat, mi-am luat grabita geanta neagră din piele si am ieșit afara unde ma aștepta Yeol cu mașina lui.

- Arați bine Yeon-Doo.spune si imi întinde mâna.

***

Am ieșit din mașina lui Ținându-l de cot.

Am intrat in clădire si ne-am dus sa ne înscriem pentru regina balului. Min-Ra mi-a aruncat o privire ucigătoare si a plecat împreuna cu Min Hyun-Shik. Aish ce enervanta poate fi.

- Okey toată lumea, sa urce candidatele la Regina Balului!spune unul din profesori la microfon.

Am urcat toate pe podium.

- Avem o proba de talente. Singura proba de la balul asta. Va urez succes!

Primele fete au fost foarte bune dar Min-Ra a cântat cel mai bine pana acum. Toate fetele au cântat.

Pe scena erau tur felul de instrumente:pian, flaut de bambus, mandolina, chitara, chitara rock si mai multe. In spatele nostru era un televizor ca se ne putem vedea pana in spate de tot.

Când a venit randul meu, aveam mari emoții. Nici nu știam la ce sa cant. La chitara a cântat deja cineva. Imi mai ramân pianul si flautul.

•Yeol's Pov.•

Înainte sa se ducă ea pe scena, N m-am dus si mi-am conectat telefonul la ecranul uriaș de pe scena. Am editat videoclipurile cu cântecele lui Yeon-Do si am dat drumul la ele.

•Yeon Do's Pov.•

Ecranul uriaș din spatele meu a început sa se aprindă si sa cânte.

- Nu se poate..imi spun o lacrima începând sa curgă.

- Ya, Yeon-Do daca esti așa tare de ce nu ne Cânți si acum live?spune Min-Ra cu mâinile in Șold.

După ce s-a terminat colajul, am prins curaj si m-am pus pe micul scaun al pianului dar am luat si flautul.

Am început mai întâi sa cant la flaut stand cu spatele drept. După ce-am terminat partea cu flautul, am cântat si la pian același lucru.

Daca tot mi-au zis sa repet ce am cântat acasă, m-am gândit sa cant si melodia lui EXO.

După ce am terminat toată lumea a aplaudat, in afara de Min-Ra.

Yeol este regele balului iar eu am fost aleasa pentru regina balului.

****

Moșule, azi e o zi..cumplita pentru mine. Este luni. Lunea dinaintea Crăciunului, care mi-a pus o amprenta pe suflet. In ziua asta, acum 2 ani, cea mai buna prietena a mea...s-a sinucis. Nu știu de ce. Ha-Ni era o fata frumoasa, de treaba, inteligenta si credea practic ca viața ei era roz. Dar se pare ca s-a răzgândit si îngerii nu au mai lăsat-o in viața. Si s-a mai dus cineva de pe lumea asta anul trecut tot in ziua asta. Cățelușa mea Chyo. Un suflet la fel de nobil ca al Ha-Niei. Se pare ca au vrut sa fie împreuna acolo unde sunt..au vru sa plece amândouă.
Eu doar am plâns. Nu am putut sa fac nimic. Nu am putut sa-mi opresc prietenasi nu am putut avea grija de Chyo.

O durere de cap crunta m-a luat pe nepregatite si am început sa plâng din nou. Am închis micul jurnal ca sa nu-l ud si m-a pus cu fata in perna. Am plâns cam o jumătate de ora. M-am pus tremurând din nou in colțul camerei si am suspinat. Ca anul trecut, nu voi mânca pana la Crăciun. Doar atunci o pot face. Nu merit sa mănânc pana in ziua de Crăciun.

***

Este deja seara. Nu am mâncat nimic si Yeol bate nebunește la usa de vreo 30 de minute. Mama lui era la fel de îngrijorată.

- Yeon deschide odată!spune Yeol cred ca plângând.

M-am sprijinit de perete si am deschis usa.

Imediat de am deschis usa, m-a luat in brațe. Chiar daca plângeam m-a consumaseră prea mult si lacrimile nu voiau sa iasă.

- Am..nevoie doar sa..ies afara.spun si ma aprijin de el.

- Mai întâi mănânci. Esti prea slăbită.

- Nu merit asta.ii spun si încerc sa cobor dar era sa când pe scări daca nu ma prindea de la spate.

Am mâncat după voia lui si am ieșit afara amândoi unul langa altul.

Dragă MoșuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum