Cz. 7

7.3K 376 50
                                    

Przeczytajcie notkę na końcu ♡

- O czym ty mówisz? Czym jest ta cała gorączka? I dlaczego jestem taki słaby? - zapytałem.
- Przepraszam kotku, ciągle zapominam, że tak mało wiesz o naszej rasie. W trakcie przemiany ujawnia się naszą "prawdziwa płeć" o czym już mówiłem, według niej dzielimy się na Alfy, Bety i Omegi. Alfy są dominujące, zaborcze, władcze, impulsywne i silne, Bety opanowane, spokojne, rozważne i raczej przeciętne, a Omegi uległe, uczuciowe, troskliwe, nieśmiałe, wrażliwe, delikatne i słabe. Ja jestem Alfą, a ty Omegą. Różnimy się nie tylko w charakterach lecz także fizycznie, Alfy mają na penisie węzeł który powiększa się w czasie wytrysku nie pozwalając wysunąć się z ciała partnera, zaś Omegi posiadają wewnątrz coś w rodzaju macicy dzięki czemu mogą zajść w ciążę, a raz w miesiącu przechodzą gorączkę czyli ruję w czasie której jeśli są związane potrzebują pić krew partnera i być wypełniane jego nasieniem, a jeśli nie są to dowolnego mężczyzny, bez tego mogą oszaleć z niezaspokojenia, a w eekstremalnych przypadkach nawet umżeć.
- Jestem Omegą? To nie prawda, te cechy nawet do mnie nie pasują - powiedziałem zrezygnowanym i niedowierzającym głosem.
- Twój charakter, tak jak i ciało, zmienił się w trakcie przemiany. Już nie jesteś tą samą osobą ani fizycznie, ani psychicznie - odparł spokojnie.



Hej wiedziałam że dacie radę :)
25 komentarzy następny ; *
Ale niestety nie wiem kiedy uda mi się go dodać bo mam próbne egzaminy a jeszcze go nie napisałam i nie mam weny ; (
Proszę wspomóżcie pomysłami ♡

Porwanie LarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz