''Bor! Soo အလုပ္လုပ္ေနတယ္ဟုတ္လား''
''ဟုတ္တယ္ေလ အခုပဲအလုပ္ကေနျပန္တာ''
''ဘာနဲ႔ျပန္တာလဲ ဘယ္သူနဲ႔လဲ ''
''ဟင္ ဘယ္သူနဲ႔ျပန္တယ္လို႔ ေျပာလို႔လား ကိုယ့္ဘာသာbusနဲ႔ျပန္တာေပါ့''
''ေႀသာ္ ေတာ္ေသးတာေပါ့ ေနာက္ေန႔က်ရင္ ကားယူသြားေလ''
''မယူခ်င္ပါဘူး သာမန္ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ပဲ အလုပ္လုပ္ေနတာ''
''ျဖစ္နိုင္ရင္အလုပ္မလုပ္ပါနဲ႔လား ကိုယ္စိတ္မခ်လို႔''
''စိတ္မခ်ရေအာင္ကေလးမွမဟုတ္တာ''
''ကေလးမဟုတ္လို႔ပိုစိတ္မခ်တာေပါ့ ကေလးသာဆိုအျပင္ေတာင္ေပးထြက္မွာမဟုတ္ဘူး အိမ္ထဲမွာပဲထားမွာ''
''ပိုကိုပိုလြန္းပါတယ္''
''ဟဟ မပိုပါဘူး လိုေတာင္လိုေနေသးတယ္''
''ဟုတ္ပါျပီထားပါေတာ့ အိမ္ေရာက္မွဖုန္းဆက္ ေတာ့မယ္ အခုေရာက္ခါနီးေနျပီ ဖုန္းခ်လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္ ''
'' okok ဂရုစိုက္ေနာ္ bye ''
Soo တစ္ေယာက္ Kai နဲ႔သာ စကားေျပာေနတာ သူ႔အေတြးေတြးကေတာ့ ....
-------******#####&&&&*****---------
''Omma ... Soo ျပန္ေရာက္ျပီ ''
'' သမီးအလုပ္လုပ္ရတာအဆင္ေျပရဲ႕လား ''
''ေျပပါတယ္ Omma အားလံုးကလည္း ဂရုစိုက္ပါတယ္ Omma Soo အတြက္စိတ္မပူ နဲ႔ေနာ္ ဒီေန႔ Omma Company မသြားဘူးလား Soo ထက္အရင္ျပန္ေရာက္ေနတယ္ ''
'' Omma ေခါင္းနည္းနည္းမူးေနလို႔ ေစာေစာျပန္လာလိုက္တာ''
''Omma Soo သံပရာရည္ေဖ်ာ္ေပးမယ္ေလ ခဏေနာ္ ''
'' Omma ေရာ့ ဒါေလးေသာက္လိုက္ Soo ရွယ္ေဖ်ာ္ေပးထားတာ''
'' ဟုတ္ပါပီ ဒီလိုလိမ္မာတဲ႔သမီးေလး ရွိလို႔ Omma တစ္ေယာက္ထဲ ရုန္းကန္နိုင္တာ အားလံုးက သမီးအတြက္ပဲ ဒါေပမယ့္ Omma မရွိေတာ့ရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ''
'' ဟာာ Omma ကလည္း Omma က အသက္ရွည္ရွည္ေနရမွာပါ ဒီလိုစကားေတြမေျပာပါနဲ႔ ''
'' မဟုတ္ဘူးေလ သမီးရဲ႕ Omma မရွိရင္ သမီးေရွ႕ေရးအတြက္စဥ္းစားရမယ္ Omma သမီးကို အိမ္ေထာင္ျပဳေစခ်င္တယ္ Omma စိတ္ခ်ခ်င္တယ္ ''
'' Omma ကလည္း Soo Omma နဲ႔ပဲေနခ်င္ ေသးတယ္ အိမ္ေထာင္မျပဳခ်င္ေသးဘူး ဒီတိုင္းေလးပဲေနခ်င္ေသးတယ္ ''
'' ဒီေန႔ပဲ Kai ရဲ႕ မိဘေတြက စကားစလာတယ္ သူတို႔ရဲ႕ေခြ်းမဆိုလို႔ သမီးကိုပဲျမင္တယ္တဲ႔ သမီးကိုပဲ သူ႔သားနဲ႔ေပးစားခ်င္တယ္တဲ႔ ''
''ဟာာ Omma ကလည္း Soo တို႔က သူငယ္ခ်င္းေတြဟာကို ''
'' သမီးက သူငယ္ခ်င္းေပမယ့္ Kai က ဘယ္လိုစိတ္ရွိေနလဲဆိုတာ Omma သိေနတယ္ Kai ကသမီးကို ခ်စ္ရွာပါတယ္ သူ႔လိုလူမ်ိဳးေတြ႔ဖို႔ဆိုတာ မလြယ္ဘူး သမီး''
'' Omma Soo စဥ္းစားပါရေစအံုး အခုေတာ့ Soo နားလိုက္အံုးမယ္ေနာ္ ''
'' အင္းအင္း Omma ေျပာတာေသခ်ာ စဥ္းစားေနာ္ ''
-----*****######&&&&&*****------
XoXo ဖုန္း ring tone ေလးျမည္လာသည္''Yeobosayaw''
'' ကိုယ္ပါ Chanyeol ''
''Nae''
'' Soo ျပန္ေရာက္ပီလား ''
'' Nae ျပန္ေရာက္တာႀကာပီ ''
'' ထမင္းေရာစားျပီးျပီလား''
'' မစားရေသးဘူး အခုမွေရခ်ိဳးလို႔ျပီးတာ ''
'' ဒါနဲ႔ Soo အလုပ္လုပ္ရတာ အဆင္ေျပလား ''
'' Nae ေျပပါတယ္ ''
'' ဘာမွေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ဒီတိုင္းဖုန္းဆက္တာပါ မနက္မွေတြ႔မယ္ေနာ္''
''Nae''
''ဘာလဲမသိဘူး ဘာမွလည္းမေျပာဘူး သူသိခ်င္တာသိျပီးရင္ ဖုန္းခ်လိုက္ေတာ့တာပဲ''
သူစိမ္းဆန္လိုက္တာ ဒါေပမယ့္လည္း သူ႔စကားသံႀကားလိုက္ရတာ နည္းနည္းစိတ္သက္သာသြားသလိုပဲ Do Kyungsoo fighting!
တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာကို ေတြ႔လာမွာပါ
أنت تقرأ
You Don't know !
عاطفية'' ေဒါက္....ေဒါက္'' Soo တစ္ေယာက္ တံခါးေခါက္ထဲက omma မွန္းသိလိုက္သည္ '' Omma ..... Wae !!! '' " Soo ထေတာ့ေလ Wedding သြားဖို႔ျပင္ရဦးမယ္ေလ '' '' Omma သမီးမလိုက္ခ်င္ဘူး အိမ္မွာပဲေနခ်င္တယ္ :'( " သနားစရာအသံေလးနွင့္ေျပာလိုက္သည္ '' မလိုက္လို႔မရဘူး သမီးလူဝ...