Wedding သို႔ေရာက္ေသာအခါ...
'' omma ... Soo နားခ်င္ပီ ေရာက္ထဲက ommမိတ္ေဆြေတြကိုလိုက္ႏွဳတ္ဆက္ေနရတာ ေညာင္းေနပီ ဟိုနားကစားပြဲမွာ သြားထိုင္ေနေတာ့မယ္ေနာ္''
Soo ထိုင္ျပီး ဟိုႀကည့္ဒီႀကည့္နွင့္ ေငးႀကည့္ေနေသာအခါ ရုတ္တရက္....
'' ကိုယ္ဒီမွာထိုင္လို႕ရမလား ကိုယ့္နာမည္ Park Chanyoel ပါ ဒီကနာမည္ကေရာ ''
'' Soo နာမည္က Do Kyungsoo ပါ ''
''ေႀသာ္ဟုတ္ကဲ႔ေတြ႔ရတာဝမ္းသာပါတယ္ ကိုယ္ကခုမွဒီပြဲတက္ဖူးတာ ကိုယ္က Wedding ဆိုရင္ေဝးေဝးေရွာင္တယ္ ကိုယ့္ဘဝနဲ႔မသက္ဆိုင္ဘူးထင္လို႔ ''
'' Nae ? ''
Soo အံ႕ႀသသလိုပံုစံနွင့္ႀကည့္လိုက္ေသာအခါ သူသည္ ပါးခ်ိဳင့္ေပၚရံုမွျပံဳးျပလိုက္၏
Soo လည္းဆက္မေမးျဖစ္ခဲ႔ ဒါေပမယ့္ Soo သူ႔ကိုစိတ္ဝင္စားမိ၏
'' သူ႕ဘဝမွာဘာေတြမ်ားျဖစ္ခဲ႔ပါလိမ့္ ဒါမွမဟုတ္ အင္းးးးဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ သူနဲ႔Soo က ခဏေလးပဲေတြ႔ရတာတာပဲ ကိုယ္နဲ႔လည္းမဆိုင္ေတာ့ေတြးမေနေတာ့ပါဘူးေလ ''
'' ဟို Do Kyungsoo ကိုယ္ျပန္ေတာ့မယ္ ေနာက္ေတြ႔လည္းေခၚေပါ့ ကိုယ့္နာမည္လဲ သိသြားပီဆိုေတာ့ ကိုယ္ျပန္ပီ Bye ''
'' Nae ''
'' Soo ျပန္ရေအာင္ ''
'' Nae ''
-------------#####*****######------------
Soo Wedding က လူအေႀကာင္းျပန္စဥ္းစားေနမိသည္
'' သူ႔ပံုစံကအမိုက္စားပဲ ပါးေပၚကပါးခ်ိဳင့္ေလးနဲ႔ မိန္းကေလးေတြေႀကြနိုင္ေလာက္တဲ႔ပံုစံပါ ဒါကိုဘာလို႔မ်ား ...... ''
ထိုအခ်ိန္တြင္ တီတီ...တီတီ ဖုန္းသံထျမည္သည္
'' Kim Kai ! ''
'' Wae...''
'' Soo ကိုယ္ေနာက္လေလာက္မွျပန္လာျဖစ္မွာ Soo လိမ္လိမ္မာမာေရာေနရဲ႕လား ကိုယ္ေတာင္းထားတဲ႔အေျဖကိုေရာစဥ္းစားေနျပီလား Omma န႔ဲ Appa ကေတာင္ ကိုယ့္ကိုေျပာေနျပီ ခုထိမပိုင္ေသးဘူးလားတဲ႔ ညံ႕တာတဲ႔ Soo ကိုယ္ျပန္လာရင္ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ႕အေျဖေပးမွာမွတ္လား ''
'' Yaaa နင္ပဲေျပာေတာ့ ငါကိုဘာမွမေျပာရေတာ့ဘူး ဘာကိုယ္လဲ သူ႔ကိုယ္သူလူႀကီးက်ေနတာပဲ ႀကည့္လို႔ကိုမရဘူး''
'' HaHa ႀကည့္လို႔မရဘူးဆိုေတာ့ ဘာလဲ Soo ကကိုယ့္ကို ခုေတြ႔ခ်င္လို႔လား ''
'' မေတြ႔ခ်င္ဘူးျပန္မလာေလေကာင္းေလပဲ ဒါပဲျပန္လာမွေတြ႔မယ္ဟြန္႔ ''
'' ခဏ''
'' Wae ''
'' Sarange Soo ... ''
'' ဟြန္႔ပိုျပီ ဒါပဲ Bye ''
Kai ဆိုတာ Soo ရဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေပါ့
ေကာင္မေလးေတြႀကားမွာေရပန္းစားေပမယ့္ ဘယ္ေကာင္မေလးကိုမွသူစိတ္မဝင္စားဘူး
Soo ငယ္ငယ္ထဲက သူကအရမ္းဂရုစိုက္ခဲ႔တာ
အခုလည္း Soo ကိုလက္ထပ္ခ်င္ျပန္သတဲ႔ေလ
YOU ARE READING
You Don't know !
Romance'' ေဒါက္....ေဒါက္'' Soo တစ္ေယာက္ တံခါးေခါက္ထဲက omma မွန္းသိလိုက္သည္ '' Omma ..... Wae !!! '' " Soo ထေတာ့ေလ Wedding သြားဖို႔ျပင္ရဦးမယ္ေလ '' '' Omma သမီးမလိုက္ခ်င္ဘူး အိမ္မွာပဲေနခ်င္တယ္ :'( " သနားစရာအသံေလးနွင့္ေျပာလိုက္သည္ '' မလိုက္လို႔မရဘူး သမီးလူဝ...