Lektvary - jeden den ve vílí škole (1. Část)

150 17 4
                                    

9. října

Jelikož lektvary máme po volné hodině, tedy jako odpolední výuku, na internát jsem přišla před zhruba v 13:50. Převlékla jsem se do uniformy, vzala si sešity, učebnice a pomůcky na hodinu lektvarů. Vtom do pokoje vpadla Sandra. No spíš vběhla. Byla rozzuřená ale i smutná. Zeptala jsem se, co se stalo. Řekla mi, že Madam Kernová jí dala na po školu jen proto, že si v hodině hlasitě brala papír. Jsme totiž na výtvarku, nebo i na jiné předměty, proházené s Béčkem a Sandra na výtvarku není se mnou ve skupině.

,,Takhle to dělá vždycky. Ona si na tobě snad zasedla," řekla Sofie. Zamyslela jsem se a v tu chvíli jsem si vzpomněla, že i Andrea málem šla na po školu, kdyby profesorka neměla něco odpoledne v plánu a tak to zrušila. Pak mě napadlo, že vlastně bylo několik holek a kluků z různých ročníků na po škole kvůli nějaké hlasité věci např. kýchnutí a tak bychom mohly napsat stížnost. Ano, máme divnou učitelku. Vylíčila jsem to holkám a ony souhlasily a Sandře to zvedlo náladu.

Vtom se mi rozsvítil motýl na náhrdelníku.

,,Už 5 minut máme být na hodině lektvarů!" vykřikla jsem. Náš profesor Beker nemá rád opozdilce a mění je v motýla na minimálně 10 minut. Sice je to zvláštní trest, ale starší to prý mají horší. Sandra se rychle proměnila, hodila na sebe uniformu, vzala si vše potřebné a běžely jsme do učebny chemie, kde máme lektvary.

Ale co to? Všichni už sedí, povídají si, ale profesor nikde.

,,Asi zapomněl na čas," řekla Sabina.
,,To se mi nezdá, vždycky chodil přesně na minutu!" odpověděl jí na to kluk, co seděl před ní.
,,Tak pro něj dojděte. Sári, Lauro," otočila se na mě a Lauru Terka. Dala jsem si tedy věci na stůl stejně jako Sandra. Ta si sedla a Laura se zvedla a vydaly jsme směrem ke kabinetu učitele. Jelikož jsou ve škole schodiště ne pod sebou, ale za každým se musí do jiné části patra, chvíli nám to trvalo.

Když jsme byly kousek, slyšely jsme, co se nám ani našim vílám nelíbilo.

,,Pane Bekere, musíme vyloučit několik studentů z primy za porušení školního řádu. Vím, jsou tu teprve chvíli, ale v školním řádu jasně stojí NIKOMU Z NEMYSTICKÝCH LIDÍ NEUKAZUJTE SVŮJ NÁHRDELNÍK!" řekla rázně třídní kvinty Madam Bittenová. ,,Jelikož je jejich třídní na učitelském kurzu, přečtěte jim tento seznam studentů vy, a pak je pošlete za mnou do kabinetu." dodala. Profesor si vzal papír a otočil se ke dveřím. Otočily jsme se a sbíhaly schody co nám nohy stačily. Naštěstí jsme to stihly...

✔Sářin vílí život ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat