Epilog

84 12 2
                                    

Nikdy bych nečekala, že se mi někdy splní můj sen stát se vílou. Moc jsem tomu nikdy nevěřila, a přesto se to stalo. A já jsem za to ráda, každý den mého vílího života si náležitě užívám.

Od mé první proměny se toho stalo hodně. Měla jsem přijímačky, stěhovali jsme se, první den ve vílí škole, zamilovala jsem se do Jacka a prožili jsme spolu hezké chvíle. Poznala jsem se se Sandrou a staly se z nás BFF. Nevím, jestli jimi opět budeme, od té situace ohledně Černookých víl se se mnou nebaví a pomlouvá mě, kde jen může. Naštěstí už tomu většina nevěří, i když se stále najdou nějací jedinci, kteří si rýpnou.

Prozřela mi křídla, zažila jsem první Vánoce ve vílím světě. V hodině proměn jsme byli na týden jinou bytostí, a další a další super zážitky. Nemám si na co stěžovat.

Právě začaly prázdniny a já si je hodlám náležitě užít. Pojedu na dva tábory - taneční a redaktorský. Ten druhý je spíš něco jako soustředění pro redaktory našeho školního časopisu. Před sebou mám další školní rok - tentokrát už budu v sekundě, druhém ročníku. Jsem zvědavá, co se stane za dobrodružství, a jací budou noví primáni. Kdo ví, možná se s někým spřátelím.

Jdu teď s Marcem, Dominikem a Terkou ven. Jdeme si užívat náš vílí život, objevovat neobjevené a zažívat další a další dobrodružství.

----

Ano, je to tu. Sářin vílí život končí :'C
Uznejte, snaha o epilog byla. Jestli se vám něco nelíbí, jen do toho, typy a rady beru, abych to mohla poupravit, než definitivně kliknu u příběhu na Dokončeno. Ale prosím, aby toho nebylo moc.

✔Sářin vílí život ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat