Plán

107 18 2
                                    

12. října

Ráno u snídaně nám všem, co měli být vyloučeni, řekl Jack svůj plán.

,,Holky, napadlo mě, že ty holky z Béčka trochu vyzpovídáme. Každý si vezme jednu a pokusí se z ní něco dostat. Ale protože jsou tři a my čtyři, tak na nějakou vyjdou dva z nás."

Souhlasily jsme a pak jsme si vylosovali jména, kterou budeme zpovídat. Na mě vyšla Kiki, na Jacka Jůla a na Sandru s Jančou Bára.

Po snídani jsme se vydali je hledat. Všechny tři jsme našli v herně a právě hrály kuželky. Nejdřív ani jedna z nich nechtěly jít, ale Jack jim něco řekl a usmál se na ně. Nevím, co jim řekl, ale zapůsobilo to na ně a tak jsme s nimi odešli pryč. Sandra šla s Jančou a Bárou k Janči do pokoje, já šla s Kiki k nám do pokoje a Jack šel s Jůlou do haly.

Když jsme si s Kiki sedly a já se zeptala, jak to vlastně bylo, skoro se rozbrečela.

,,Létala jsem si v podobě motýla a najednou mě chytila máma Terky. Proměnila jsem se ve vílu a řekla ,Co to má znamenat?' Uslyšela jsem vlny. Byly jsme u Žraločího útesu. Ta mamka mi řekla, že pokud jí a její dceři Terce neukáži ten náhrdelník, tak mě shodí z útesu přímo do vody. Tak jsem jim je raději ukázala," vzlykla.

Asi o čtvrt hodiny později jsme se všichni čtyři sešli ve společenské místnosti a řekli jsme si, co se zjistilo.

,,Bára a ostatní chtějí ale nějakou ochranu před tou matkou, protože osobní víly sice chrání, ale na tu matku je potřeba něco silnějšího," dodala na konci Sandra. Všechno jsme šli říct třídní a poté Madam Bittenové. Obvinění bylo pryč a holkám byla udělena speciální ochrana.

Při večeři mi Jack pošeptal: ,,Na zahradě za patnáct minut, nezapomeň."

,,Neboj," odpověděla jsem.
Na pokoji jsem se chvilku učila. No, nebylo to učení, přemýšlela jsem, jak říct Sandře, že jdu na zahradu a aby nešla se mnou.
,,Sandro, zapomněla jsem si na zahradě mikinu, dojdu si pro ni," řekla jsem nakonec.
,,Ok..." byla její odpověď. Byla zabraná do učení o Naslouchání přírodě.

Tak a můžu jít. Jsem strašně nervózní a docela mám i strach, co se stane a co mi Jack chce.

✔Sářin vílí život ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat