Ahoj! Takže tady je takové krátké info k příběhu.
Už skoro půlrok (přesněji 5 měsíců) píšu tento příběh. Popravdě jsem si myslela, že to je méně, jenže jsem ze začátku nepřidávala moc pravidelně. Od té doby začalo přibývat hodně sledovatelů a můj příběh se začal hodně číst. Dostala jsem se přibližně k umístění #300 ve Fantasy a zlepšovala jsem se. Dnes je můj příběh na 56. místě a já jsem za to moc ráda. Nečekala jsem, že se takhle dobře umístím.
Jelikož se samotný příběh blíží ke konci, měla jsem pár doporučení na napsání druhého dílu. Sama jsem nad tím přemýšlela. Jenže to by příběh Blue Moon měl na nějakou dobu pozastavení (které by bylo i tak, dochází mi nápady (měla jsem napsaných 30 kapitol, ale nestáhla jsem si to na flešku a jelikož jsem měla notebook na opravě, smazalo se to a práce je v háji -_-)). Taky sem od 18. února začne přibývat příběh Blogerka Penny. Vy, kteří chodíte i na můj blog o něm už víte. Pro vás odstatní tu mám odkazy, kde si o příběhu můžete přečíst.
http://vilimystickystrom.infoblog.cz/clanek/obalka-59632/
http://vilimystickystrom.infoblog.cz/clanek/popis-59637/
http://vilimystickystrom.infoblog.cz/clanek/penny-59685/Proč to začnu psát až 18. února? Chci to dát na výročí mého blogu, který bude mít rok. Ale teď tu nebudu propagovat můj blog, stejně máte odkaz na hlavní stránce mého profilu :D
Zpátky k příběhu. Zatím nemám žádné kapitoly z druhého dílu, jen mi přišlo na mail pár návrhů na něj, tak mám jen pár bodů nápadů.
1) Určitě bych změnila název, protože, uznejte sami, Sarah aneb příběh jedné víly 2, je moc dlouhé. Buď by to bylo Sářin vílí život, nebo Život víly Sarah (jestli máte nápady, klidně napište do komentářů).
2) Příběh by byl stále formou deníku, takže by to byl podobný styl psaní jako tento díl.
3) Přibudou nějaké postavy, ale budou tam i ty jako v tomto díle, ale ne moc často.
4) Sarah už bude táhnout na 13 a větší část příběhu jí 13 bude, takže už by se tam možná vyskytovalo trohu víc její drzosti, a možná víc lásky (s kým, to zatím v plánu nemám, ale mám 2 kandidáty, možná i 3 :D Ale to je jen odhad...) (ano, ve 13 letech láska, možná pro někoho neobvyklé, ale v dnešní době spolu chodí už pomalu i páťáci (tak to jsem docela pozadu, hehe... :D))
Nové koníčky, nová dobrodružství, nové poznání, nový přátelé... takhle bych to asi shrnula.Ještě mě napadlo napsat 3. díl, který by se mi teď asi psal nejlíp (protože Sarah bude v tercii, tedy v osmém ročníku, a tam jsem i já. Ale to bych musela každý den jen psát a psát a učit se a psát a přemýšlet (né že to nedělám, ale píšu ten příběh o Blogerce Penny :D)... No to se ještě uvidí. Kdybych psala stejným tempem jako teď, možná by to do konce školního roku bylo. Nebo bych i příběh o Penny musela přidávat méně často a věnovat se plně příběhu o Sáře.
Co říkáte? Chtěli by jste i 2. díl? A pokud by byl, tak i 3. díl? Napište do komentářů.Ještě pár čísel, za které moc a moc děkuju :3
1.1K přečtení
153 Hlasů
A tady něco docela zajímavého. Mě osobně to přijde trochu jako blbost, ale co já vím :DMůj příběh čtou:
13-18 let: 41%
18-26 let: 6%
Více než 45 let: 6%
Soukromý věk: 47%
Ženy: 53%
Muži: 6%
Soukromé pohlaví: 41%Česká republika: 88,235% čtenářů
Německo: 10% čtenářů
Itálie: 5,882% čtenářů
USA: 5,882% čtenářů
Vidíte, jsem populární i v zahraničí :D Zajímalo by mě, jak to tam čtou, když příběh nejde zkopírovat a je v češtině. To si to přepíší a pak hledají slovíčko po slovíčku ve slovníku? :D
No nic, tady to asi seknu. Už stejně nemám co říct *hlavně že to bude krátké info, a má to 634 slov...* V médiích máte názvy příběhů, které mám v rozepsaných u mého druhého blogu s příběhy. Ale ještě nejsou všechny.Pěkný zbytek dne přeje Taylor :)
ČTEŠ
✔Sářin vílí život ✔
Fantasy⚠️ Upozornění hned na začátek ⚠️ Příběh jsem psala, když mi bylo 11-12, takže je možné, že něco nebude dávat smysl. Jop, je to cringe. Pokud i přes to všechno si příběh přečtete, děkuju :) Hlavní hrdinkou této knihy je jedenáctiletá Sarah Delco, kte...