6. dubna
Další proměna, předposlední. Tentokrát ji budu trávit ve vodě. Nymfa je jiný název pro mořskou pannu.
Včera jsem šla od sirén rovnou k nymfám. Byla jsem poslední, která se ještě neproměnila. Ráno jsem se vzbudila ve vajíčku. Cítila jsem svůj ocas a vlnění vody. Měla jsem svaly zase ztuhlé a chvíli mi trvalo, než jsem protrhla vajíčko. Po protrhnutí mne někdo chytil za paži a vytáhl mne nad hladinu.
,,Vyplivni vodu," řekla Anne. Poslechla jsem a z mé pusy vytekla voda. ,,Pamatuj si jedno. My nymfy dýcháme pod vodou žábrami a na souši plícemi, proto musíš vodu, která se ti dostane do pusy, vždy vyplivnout," poučila mne hned. Z břehu bazénu si vzala šaty a oblékla si je. Pak se proměnila v člověka a s pomocí nějaké paní mne vytáhla na lehátko, které bylo u toho velikánského bazénu. Okolo chodily další holky.
,,To jsou mé spolužačky. Rozhodla jsem se, že budeš tady na internátě a budeš to tak mít blíž. Měl by ještě někdo přijít z tvých spolužaček. Když to tu chceš proplavat, stačí jít do bazénu a plavat cestami, co jsou tu po celé budově," začala vysvětlovat. ,,Pro studenty tu je šestnáct bazénů. Áčko a Béčko mají společnou místnost, stejně tak kluci. Proto šestnáct bazénů a ne třicet šest ," vysvětlila mi. Na souši jsem si připadala těžká, jak na mě padla gravitace.
,,Tady na souši nejspíš budu padat, jak si připadám těžká," zasmála jsem se.
,,To mám stejný," zasmála se i Anne.Po jídle, které mi Anne přinesla, připlavala Karolína a Andrea, které tu se mnou budou. Zbytek spolužáků je u kamarádu nebo příbuzných. Anne se rozloučila a šla se připravit k nám.
Později mě holky učily plavat. To mi šlo dobře, protože mám v sobě převahu vzdušného a vodního živlu a dříve jsem si zkoušela v lidské podobě plavat delfína.
Když jsem se to naučila, vydaly jsme se do společenské místnosti, kde jsme se měli učit proměny. Tentokrát jsme na sebe nedávali pytel, ale holky si oblékly šaty a kluci dostali hrozně dlouhá a volná trika po kolena, takže tentokrát jsme se smály jen my holky klukům. Proměna do lidské podoby taky byla snadná, i proměna do nymfy.
Jenomže když jsem se sestrami, Karolínou a Sandrou šly projít zbytek intru, tak jsem sebou plácla. Taky proto, že jsme šli po mokré podlaze a bosé.
,,Tady se asi sucha nedočkám, že?" zasmála jsem se, když jsem se asi po desáté natáhla jak dlouhá, tak široká.
,,Jenom venku na určitých místech," přikývla Andrea, která, jelikož se proměnila první, to tu už značně prozkoumala.Před večeří jsme šli projít město a mě napadlo, že bych mohla navštívit dědu a babičku, ale až zítra.
,,Tak mě napadá," začala jsem u večeře, ,,proč rovnou není nějaký super-extra-mega bazén pro všechny." Podle očekávání všichni vybuchli smíchy a já taky.
,,To by tu jeden neměl soukromí," smála se Janča.S holkami jsme naplánovaly menší večírek. Celý večírek jsme byly všechny ve vodě (jak jinak) a hrály tam různé hry.
Vychovatelka Lisa pro nás vymyslela takovou honbu za pokladem. Poklad byla mušle. Musely jsme plavat podle instrukcí, které byly vždy někde dobře ukryté. Vymyslela to dobře. Instrukci napsala na papírek, ten dala do folie, aby se papír nenamočil, a ukryla ho do nějaké větší mušle tak, aby vykukoval jeden roh. Na papírku vždy byla napsaná básnička a v té básničce bylo popsáno, kde je další nápověda. My to ale musely uhodnout.
Vyhrála jsem to já. Sice jsem to nenašla podle rad, ale všimla si přenádherné mušle a byla to ona. Lisa mi to svolila a já vím, komu ji dám: Jackovi, už jsem ho víc jak měsíc neviděla a určitě bude rád.
Nejlepší je asi večer, jelikož když usínáte, tak jiné nymfy zpívají. A jsou to opravdu krásné písně. Jako nymfa máte výhodu v tom, že jste skoro celý den ve vodě, takže se nemusíte mýt, ale i tak jsem šla do sprchy.
Teď tady píši po tmě, protože ostatní holky už spí. Tedy, skoro po tmě. Svítí sem Luna (tak se jinak jmenuje Měsíc) a ještě mi svítí malá baterka. Jakpak by holky nespaly, vždyť je za pět minut půl jedenáctý, večerka byla před půl hodinou a já tu ještě sedím na suchu a píšu. Ale už se mi chce spát, jsem zvědavá, jaké to bude spát na vodě.
------
Ahoj! Takže možná už jste si někteří všimli že příběh má novou obálku. Názory do komentářů :) Vím, že tyhle kapitoly, kdy se Sarah proměnila v jiné bytosti jsou psané po týdnu a mezi nimi nic nenní za zážitek. To proto, že jsem nic neměla vymyšleného a nic mě nenapadlo. Jen to, že se Sára se svými spolužáky učí normální lidské předměty jako u nich, ale kromě vílí výuky se ještě odpoledne učí žít tou bytostí, kterou jsou (velmi krátce řečeno :D)
ČTEŠ
✔Sářin vílí život ✔
Fantasy⚠️ Upozornění hned na začátek ⚠️ Příběh jsem psala, když mi bylo 11-12, takže je možné, že něco nebude dávat smysl. Jop, je to cringe. Pokud i přes to všechno si příběh přečtete, děkuju :) Hlavní hrdinkou této knihy je jedenáctiletá Sarah Delco, kte...