14. října
Jak jsem si myslela, že nám nikdo na noční dobrodružství nepřijde, tak jsem se spletla.
Když jsme dneska ráno přišli do třídy, na tabuli bylo napsáno:
Setry Delco a bratři Kveprovi se dostaví o velké přestávce do kabinetu zástupkyně ředitelky Madam Bittenové
Všichni jsme na to nechápavě koukali.O velké jsme se vydali ke kabinetu. Janča se rozčilovala.
,,Co té profesorce je? Nejdřív nás podezřívala z těch náhrdelníků a teď tohle."
S Jackem jsme se na sebe koukli. Že by trest za to líbání? Vždyť nás nikdo neviděl, a navíc je blbost aby nám profesoři zakázali spolu chodit...Marek zaklepal.
,,Dále." ozvalo se.,,Chtěla jste, abychom přišli," řekla jsem.
,,Ano, posaďte se." Posedali jsme si na židle které byly v kabinetě připravené pro nás. ,,Vás šest porušilo pravidlo číslo jedna."
,,Ve škole chodit se sklopenými křídly a nelétat?" zeptala se nechápavě Andrea.
,,Ne, toto," strčila nám do rukou Madam Bittenová seznam pravidel. Propiskou tam bylo připsané pravidlo: Studenti této školy mezi sebou nesmějí mít vztah jako takový, ale jen kamarádský vztah.
,,To jste tam teď napsala," řekl docela naštvaně Jack.,,Pozor, pozor, školní hlášení," ozval se v rozhlasu hlas ředitelky Fermanové a Madam Bittenová si zkřížila ruce na hrudi.
,,Ve vílí škole bude ode dneška platit nové pravidlo: Studenti spolu smí mít jen kamarádský vztah a nesmějí spolu mít vztah jako takový. Studenti si mohou najít přítelkyni v jiné škole, stejně jako studentky, ale nesmějí z této školy. Děkuji za pozornost. Konec hlášení." Všichni jsme zarytě mlčeli.
,,Ještě jednou a dostanete důtku, v lepším případě poznámku. A teď odchod!" zavelela Madam a my odešli.O obědové pauze jsme zašli do společenské místnosti, kde nikdo nebyl, a rozpovídali se. Seděla jsem vedle Jacka, Andrea vedle Marka (oni spolu chodí) a Janča vedle Jackoba (taky spolu chodí). Kluci jsou sourozenci, stejně jako já a holky, křídla mají modrásků a jsou samý opálený sval, ale nejsou přehnaně svalnatí.
,,To je tak nespravedlivé a praštěné pravidlo. Já se nechci rozejít s Markem. Co budeme dělat?" zeptala se Andrea.
,,My se s nikým rozcházet nebudeme," řekla jsem odhodlaně a začala jim líčit jim plán, který jsme promýšleli s Jackem. ,,Budeme spolu chodit mimo školu normálně a ve škole tajně. Když si ve škole budeme chtít dát schůzku, tak třeba zajdeme pro pomůcky, pokud to bude potřeba, nebo se vymluvíme, že musíme na toalety. A pokud si budeme chtít dát delší schůzku..."
,,Tak půjdeme třeba do fauního světa, tam na nás Madam nemůže," dokončil Jack a dal mi ruku kolem ramen.
,,Dobrý nápad. Souhlasím," přikyvovali všichni spokojeně a s úsměvem na tváři.Odpoledne jsem ale zjistila, že ne všichni učitelé souhlasí s novým pravidlem. V hodině přírodopisu jsem musela jít s Jackem pro kočku divokou a kočku domácí. Zastavili jsme se a chtěli si dát delší pusu (nebo se chtěli začít líbat, říkejte tomu jak chcete), jenže pak se za rohem vynořila jako duch Terka. Učí holky tělocvik, jmenuje se Tereza a můžeme jí tykat. Rychle jsem Jacka odstrčila, ale Terka v klidu s úsměvem řekla: ,,Nenechte se rušit, jen procházím."
,,Terko ty nás nepráskneš Madam?" zeptala jsem se nervózně. Terka zakroutila hlavou.
,,Víte, proč se toto pravidlo vyhlásilo a ředitelka s tím souhlasí?" Pokrčili jsme rameny.
,,Vyhlásilo se, protože se Madam rozešla se svým přítelem a teď nemůže vystát zamilované studenty. A taky si vymyslela, že je dcera vůdkyně víl. Bohužel jí to většina profesorů věří a proto s tím ředitelka souhlasí," vysvětlila nám, rozloučila se a odešla do kabinetu výtvarné výchovy.Nakonec jsme si tu pusu dali, ale jen krátkou, v kabinetě jsme popadli kočky a spěchali ke třídě. Na učitelčinu otázku ,,Kde jste tak dlouho?" Jack pohotově odvětil ,,Zapovídali jsme se s profesorkou Terkou." Sice to nebyla úplné pravda, ale kousek pravdy na tom bylo.
Takže nám to vychází dobře a rodiče nám to přejí, což je na tom to nejlepší.
ČTEŠ
✔Sářin vílí život ✔
Fantasy⚠️ Upozornění hned na začátek ⚠️ Příběh jsem psala, když mi bylo 11-12, takže je možné, že něco nebude dávat smysl. Jop, je to cringe. Pokud i přes to všechno si příběh přečtete, děkuju :) Hlavní hrdinkou této knihy je jedenáctiletá Sarah Delco, kte...