Przez Twe oczy zielone!

1.6K 99 5
                                    

ZIOMKI!

Na profilu Misiuni (ZielonaMisia) znajdziecie pierwszy rozdział historii opowiadającej o początkach Louisa i Ivy z "Halo, Pan z radia?" o JAKŻE ZACNYM TYTULE "Przez Twe oczy zielone"! Lećcie czytać, bo obiecuję, że będzie super ekstra! 

Na zachętę macie tutaj opis opowiadania:

- Wiesz opiekuję się niepełnosprawną na umyśle siostrą. Taki już ze mnie wrażliwy facet. - Louis wzruszył ramionami i wskazał brodą Ivy zmagającą się z puszką piwa, którą chwilę wcześniej wręczył jej jeden z kumplów Tomlinsona. Pieniący się napój wystrzelił ku górze, prosto w twarz brunetki. - Wczoraj uczyłem ją wiązać buty, było ciężko ale... - Otarł niewidzialną łzę z policzka.

Kiedy Stewart pozbyła się klejącego płynu ze swoich okularów, Louis już przyssany był do twarzy wysokiej brunetki niczym glonojad do ścianki akwarium.

***

Dla Louisa nie ma wyższej wartości niż dobra zabawa, a pierwszą dziewczyną jaką poderwał była pielęgniarka, którą zaraz po porodzie złapał zadowolony za biust.

Ivy nie widzi świata poza książkami, bez grubych okularów zresztą też NIC NIE WIDZI, niespecjalnie obchodzi ją popularność, a sarkazm jest jej językiem ojczystym.

Są swoimi czystymi przeciwieństwami, a każda interakcja to jak starcie Rockiego z Apollo Creedem. 


CHODZCIE CZYTAĆ! 

Buziaki w pysiaki, Asia :*

PS: drugą część "Halo, Pan z radia?" dodamy jakoś niedługo!!! 



Halo, Pan z radia? || l.p || 1 cz. || ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz