Kapittel 16

13 0 0
                                    

"Louise du var kidnappet som et lite barn. Foreldrene dine og resten av familien din har ikke vært din biologiske familie"

ROBERT'S POV
Louise så på meg som om jeg hadde grodd meg et ekstra hode, tatt en underbukse på det ekstra hode mitt og hoppet ned fra eifeltårnet

I senere ettertanke kunne jeg sikkert komt med den nyheten litt mere forsiktig. Obs...... Vel jeg får ikke gjort noe med det nå uansett. Du vet hva de sier hjort er gjort og elg er elg.

LOUISE'S POV
WTF??????!!!!!!!!!!!!!

Er det jeg eller Robert som er blitt helt pling i bollen for jeg er ganske så sikker på at en av oss har blidt det.

Etter å ha sittet så lenge å barestirre ut i luft at jeg tror jeg faktisk sovnet et øyeblikk der. Hadde jeg greid å samle tankene. Eller vent litt tankene mine var ikke i nærheten av kontrol. De føk rundt i hode mitt som noen sprettbeller som nettopp hadde blitt kastet ned en trapp. Det jeg skulle si var, eller nei, det keg skulle tenke var at jeg akkuratt hadde greid å finne stemmen min igjen.

"H...hv..hva" stutret jeg fram. "Du kødder med meg nå?" Spurte jeg, littusikker på om jeg skulle tro på den gamle gale mannen som satt fpran meg. Ok han var kansje ikke så gammel ca.40 tror jeg.

Han rensket halsen nokså høyt før han så på meg med et strengt blikk "språkbruket ditt missy er ikke greit" sa han. Jeg så bare på han med et blikk som sa seriøst.

Altså han hadde nettopp sakt at personene jeg elsker hadde løyet til meg hele livet. Hele livet mitt hadde vært en løyn. Også forventer han at jeg ikke skal gjøre en ting. Jeg vet ikke engang lenger hvem jeg er.

Hvem er jeg egentlig?

Hvor kommer jeg fra?

Hvorfor ble jeg kiddnappet?

Ville ikke de biologiske foreldrene mine ha meg?

Hvorfor viste ingen noe om dette?

Og hva vil skje videre?

----- forfatterens ord -----
Ja, om det fortsatt er noen som leser denne må jeg bare si takk. Og at jeg vat at den ikke er bra. Jeg skrev den for lenge siden og jeg hadde vel bare glemt å publisere den.
Vel ja, dette var siste kapittelet i denne boken.
Holder på med en ny historie nå, og jeg liver den kommer til å bli mye bedre enn denne.
Så det var vel alt fra meg. Jeg hoper dere kommer til å lese den nye boken når den kommer ut.

Kan livet bli mer snudd på hode???Where stories live. Discover now