kapittel 6

26 1 0
                                    

(BILDE : LOUISE)

GUTTEN'S POV
da damen hadde kommet helt bort til der jeg sto så jeg spørrende på henne. hva i helvete hadde skjedd nå. hun bare stakk når hun så damen. hvem var det egentlig.

"hvem er du" spurte jeg

"Rutt jeg er læreren hennes." svarte hun enkelt mens hun så bort på skogen.

"vil du at jeg skal gå etter henne" spurte jeg usikkert

"gjerne det" sa hun å smilte et taknemelig smil

"kan du ta henne med tilbake til klasserommet når hun har roet seg litt ned?"
"det er det første klasserommet til venstre når du kommer inn døren"

"ja" svarte jeg enkelt. damen, eller Rutt som hun sa hun het snudde og gikk tilbake til skolen. jeg snudde meg også å begynte å jogge inn i skogen i den retningen jeg så Louise løp i.

etter noen minutter hadde jeg fortsatt ikke funnet henne.jeg stoppet opp å bare så rundt meg om hvor hun kunne være. da hørte jeg noen hulk. det var fra noen som gråt.jeg snudde meg mot der lyden hadde kommet fra.

da så jeg et hode. det var nydelig brunt hår. louise hadde nydelig nøtte brunt hår.jeg gikk mot henne. hun hadde satt seg nedafor en liten haug så når man sto på toppen kunne man bare se hode. da jeg kom bort til henne satte jeg meg stille på siden av henne.

"hei" sa jeg litt uskikkert og nervøst. hun tørket bort tårene og fikk fram et lite trist smil og sa "hei" jeg lot være å spørre om hva som hadde skjedd for jeg tror ikke hun hadde så lyst til å snakke om det. og hvis hun ville det ville hun sikkert ikke sakt det til meg. hun viste vel ikke hvem jeg var.

det ble en pinlig stillehet i en stund før jeg sa "jeg heter Jason foresten" for å bryte stillheten å får å prøve å få henne til å tenke på noe annet. "jeg heter Louise" svarte hun å smilte et søtt lite smil. "jeg vet" sa jeg mens jeg drømte meg bort i de vakre øynene hennes.

det brøyt tankene mine da hun begynte å se rart på meg. vent nå litt hva var det jeg akkuratt hadde sakt. "ehh.... jeg mener.....nå vet jeg det.... jeg viste det ikke før du sa det.."sa jeg å klødde meg i bakhode. supert Jason du treffer en søt jente og du greier å domme deg ut med det første du sier til henne.

"du er rar" sa Louise mens hun flirte. jeg smilte og kjente at jeg ble varm i kinnene. supert Jason du greier å rødme. jeg så bort på henne hun smilte bare til meg. jason du er så flink til snakke med jenter. tenkte jeg (merk serkasmen). "ehh....hva er det egentlig som har skjedd?"spurte jeg litt forsiktig.

----------

Kan noen komentere eller vote så jeg vet om noen i det hele tatt leser denne historien

Kan livet bli mer snudd på hode???Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu