----------3 UKER SENERE----------
LOUISE'S POV
Det er nå tre uker siden jeg ble lagt inn på sykehuset. jeg er her fortsatt, men det tar livet av meg. jeg kjeder meg i hjel når jeg bare sitter her dag inn og dag ut. NÅR SKAL DET TA SLUTT!!!!!! :-(
Men egentlig føler jeg meg jo helt fin. det kan jo også være fordi jeg får smertestiller. jeg har en sånn ing som er koblet til hånden min. det går i en slange fra handen til en pose som holdes oppe av en mettalstang. jeg aner virkelig ikke hva det heter.
Mine endeløse tanker blir avbrutt av at Robert kommer inn døren. jeg har egentlig blitt veldig redd for nye mennesker etter at jeg har blitt kidnappet. jeg har ikke så lett for å stole på folk jeg ikke skjenner. Robert har jeg jo kjent en stund. Han er den eneste som kommer på besøk til meg. han er også den eneste jeg stoler på.
Han setter seg på en stol som står ved siden av sykehus sengen min. Han åpner munnen sin for å si noe, men lukker den igjen like fort. Det går noen minutter med klein stillhet før noen bestemmer seg for å snakke. "Hvordan går det?" Spør Robert. "Har hatt det bedre" svarte jeg ærlig.
"Okay, det er noe viktig jeg må fortelle deg" sa Robert alvorlig. Jeg tror jeg aldri har sett han så alvorlig før. "Javel....." Svarte jeg nølende. Her er det noe som ikke stemmer.
"Der har seg nemlig slik at jeg har funnet ut noe viktig som vil forandre livet ditt for alltid" sa han bare
Dette tenker jeg nå: ????????????????????????????????????????? Sprøe gamle mann har du slått hode ditt i kjøkkenbenken litt for mange ganger. men jeg sa det selfølgelig ikke høyt. Du vil ikke se Robert sint. Jeg har sett det en gang å for å si det sånn. Det var ikke et pent syn og jeg vil ikke se det igjen
Etter ingen hadde sagt noe på en stund fortsatte han.
"Du må love meg å ikke frike ut nå Louise"
Jada jeg har skjønt det du skal fortelle meg noe rare greier nå kom til påenget. Virkelig jeg må slutte å snakke med meg selv inni hode mitt.
Er det et tegn på å begynne å bli gal?
Kanskje jeg er gal!!!!
Eller snakker alle folk med seg selv inni hode sitt?
Oh god jeg diskuterer faktisk med meg selv!
Okey jeg er blitt gal!
Nei, stopp det Louise bare hør hva han har å si.
"Okay, her kommer det...... Sitter du godt. Du må sitte godt til rette mens jeg sier dette." Fortsetter Robert.
Oh my god gamle mann bare kom til påenget jeg har ventet i evigheter (aka 2 minutter)
"Louise du var........
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kan livet bli mer snudd på hode???
DiversosLouise er 14 år og går på ungdomsskolen Hun er ei helt normal jente og har flere venner Hun bor sammen med mamma, pappa og storesøsteren Mia. helt til en dag. familien hennes kommer i en alvorlig ulykke. hva skjer nå? kommer de til å klare seg. Og...