Garip Sesler

809 43 73
                                    

Hmm_GreenFox'a ithaf ediyorum, al sana Springle kitabı. Başlarında pek belli olmasa da öyle olacağı kesin ayrıca diğer Ship'leri belirlersen memnun olurum çünkü bu kitap seni bir daha deresyona girdirilmemen için uğraştığım bir şey olacak, emeğimi çöpe atma.

Ve bundan sonra sana depresyona girmek yasak, dostlarının emri!

Neyse, sert çıkışımı boşverip kitaba geçin siz .d

___________________________

Mangle'ın Bakış Açısı

Kendim kendime düşünelerimle tartışmaya ara vermemi Freddy sağladı.

Freddy : Hey millet, restoran kapanmadan önce depodan Golden Freddy'nin konuşma sesleri geliyordu, gidip baksak mı? Belki kötü bir şeyler olabilir.

Foxy : Olabilir ama ben gitmem, o ayıdan korkuyorum.

Bonbon : Tek korkan sen değilsin, yürüyebilmeye başladığından beri iyice korkutucu bir hal almaya başladı.

Chica : Ayrıca son zamanlarda iyice asabileşti. Bence en samimi olduğu kişi olan kardeşi gidip kontrol etmeli. *bana bakıp pis pis sırıttı*

Fred : İyi fikir aslında, Mangle derdi neyse zarar görmeden öğrenebilecek olan aramızdaki tek kişi.

Mangle : Tabi beni düşünen yok. Öfkelenip beni parçalarsa ne olacak? Yeterince uzun süre bozuk kalmadım mı?

Chica : Senden kurtulmuş olacağız, ne güzel, değil mi? Zaten yine bozulsan bir şey değişmez. Alışkınsındır.

Diğerleri Chica'ya kızmaya başladı ama onları dinleyecek kadar yanlarında kalmadım. Odam saydığım yer olan Kids Cove'a koşmaya başladım. Chica neden benden bu kadar çok nefret ediyordu? Ne yapmıştım ki ona?

Arada Bodrum'un kapısının oradan geçerken duraksadım. Golden'ın seslerini ben de duymuştum.

Golden : Hadi dostum, beni duyduğunu biliyorum!

Dostum mu? Orada bir başkası daha mı var?!

Tamam... Kendi kendime zihnimde konuşup kendimi yargılamaya ve bir şeyler sorgulamaya geri dönmüştüm.

YN : Aradaki eğik yazılar kişinin kendisini yargılamasını, azarlamasını falan gösterir açıklaması karışık.

Aferin bana!

Tam geçip gidecekken Puppet geldi.

Puppet : Merhaba Mangle. İyi misin?

Mangle : İyiyim ama içeriden sesler geliyor. Golden sanki birisiyle konuşuyor.

Puppet : Aa evet. Eskiden sadece Golden ve başka bir Animatronik'in çalıştığı restorandan kalma beklenen bir paket geldi bugün. Golden'ın en iyi arkadaşı ama epey hasarlı, ayrıca da en son çok kötü tartışmışlardı. Golden büyük ihtimalle onunla konuşmaya çalışıyordur şu anda.

Mangle : Yeni biri, öyle mi? Bu çok iyi! Adını biliyor musun?

Puppet : Evet ama biraz ruhsal problemleri var. Epey uzun bir süre boyunca Old'ların katiline ev sahipliği yapmıştı. Old'lar onu göreceklerine pek sevinmeyecekler ama katilden ve ruhundan tamamen kurtulduğuna eminim. Tek sorunu psikolojisi. Adı Springtrap. Neden gidip tanışmayı denemiyorsun? Belki seni dinler.

Springle - FNaFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin