Nillays : 6 aydan sonra selamlaar :3
*okurlara karşı çevresinde kalkan oluşturur* İyi okumalar!3. Herif Bakış Açısı
Mangle : Hazır mısın?
Springtrap : Evet. Peki sen?
Mangle : Tabi ki! De... Şimdi, abim şuan sence nerdedir?
Springtrap : Onu eskisi gibi davranacağı şekilde tanıyosam... Depoda veya dışarıda değilse yüzde seksen beş ihtimalle mutfaktadır. Viola ise muhtemelen Parts and Service'tedir.
Mangle : Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki?
Springtrap : Birincisi Viola Endo'yla sohbet etmeye taktı. Sırf bu yüzden orada kalan ingiliz anahtarını almak için 1 saat beklemem gerekmişti. İkincisi Golden bir ayı, farkındasın değil mi? Gerçek manasıyla ayı. Yemek yeme fırsatını mümkünse asla kaçırmaz. Bu yüzden de mutfakta konaklar.
Mangle : Aşırı mantıklı. *düşünceli emoji bakışları*
Springtrap : HER neyse. Hadi başlayalım.
Mangle : Ok. Şimdiden geçmiş olsun.
Springtrap : Sana da. *güler*
Herkes Gittikten Sonra
Golden Freddy'nin Bakış Açısı
Şu ikisi bütün planlarını dinlediğimi bilseydi ne yapardı acaba?
Onları dinledikten sonra ilk işim Part and Services'e gitmek oldu.
Ve maalesef Spring haklıydı. Viola buradaydı.
Endo : *cümlesi yarıda kesilir* Golden Freddy?
Golden : Yep. Hemen Viola'ya bir şey demem gerekiyor.
Viola : Ne oldu? Sohbet ediyorduk!
Golden : Tam anlatmaya zaman yok, ama kısaca Spring ve Mangle bizi bodrumun oraya götürüp tuzağa düşürmeye çalışacaklar. Ben de bu tuzaklarının onlara ters tepmesini istiyorum, yardım eder misin?
Viola : Ederim de neden böyle bir şeye kalkışmak istiyorlar ki?
Golden : *mahcup mahcup gülümser* Onu sonra anlatırım. Şimdi, Spring gelince ona uyup dediği yere gel, ama kapıda asıl tuzağa düşenler onlar olacak. *sinsi sinsi sırıtır*
Viola : Güzel fikir de... Konuşmamız...
Endo : Boşver şimdi konuşmamızı, bu plan işledikten sonra da konuşabiliriz. Sonra olanları anlatırsın!
Viola : *ikna olmuş şekilde* Tamam o zaman, sen Mangle'ın seni bulmasını sağla, ben de psikopoz tavşanın beni bulmasını bekleyeyim.
Golden : Tamam, ayrıca fazla beklemene gerek kalmayacak, Spring nerelerde olduğumuzu doğru tahmin edecek.
Viola : *merakla* Hadi beni anlarım da her daim ışınlanabilen senin yerini nasıl tahmin edebiliyor ki?
Golden : *sırıtır* Çünkü zaten beklediği yere, mutfağa yemek yemeye gidecektim. Eski dostum beni iyi tanıyor. *ışınlanır*
Mangle'ın Bakış Açısı
Spring gerçekten haklı çıkmıştı. Abim mutfakta pizzasına gömülmüştü.
Mangle : Hey abi! İki dakika başını yemekten kaldırıp yardım eder misin bana?
Golden : *ağzı dolu* Shjankkhi hüğşep yğiyyoğhrmuğşum gkbi hsöğyhemmneğsehn?
Mangle : *kafasını yana yatırıp abisinin o anki pozisyonuna bakar* Kusura bakma da... Ağzı dolu ayı dilinden bir şey anlayamıyorum.
Golden : *neredeyse bir pizza diliminin tamamı kadar olan lokmasını yutmayı başarır* Sanki hep yiyormuşum gibi söylemesen diyorum. Ne zaman öyle çok yediğimi gördün ki?
Mangle : Spring eskiden ayı gibi yediğini söylüyor ve uzaktan bakınca cidden ayı gibi yiyorsun.
Golden : *yeni dilim aldı* Çünkü ayıyım ve bunu o da biliyor. Siz ikiniz çok yakınlaştınız bakıyorum?
Mangle : *kızarır* Arkadaşız işte... Neyse, sen yardım edecek misin etmeyecek misin?
Golden : Konu nedir? *dedi ve aynı dev ısırıktan aldı*
Mangle : Yavaş ol tıkanacaksın! Ve konu Plushtrap. Bodrumdaki yedek parçalar bölümünün altında kaldı!
Golden : *fazla çiğnemeden yutmayı başararak rekorlar kitabına girebilecek bir lokma yuttu* Onun sıkışık aralardan 10 numara kurtulma yeteneği yok muydu?
Mangle : Var da... Onun için bile fazla dar! Lütfen çıkarmama yardım et!
Golden : *kardeşine gülümser* Tamam ama şu son dilimi de alacağım.
Springtrap'ın Bakış Açısı
Bu kız dünyanın en gıcık kişisi olarak tarihe geçmeli.
Acil durum var diyorum, yardım lazım diyorum, acele et diyorum o bana hani diyalog kurmayacaktık diyor. Bir de yavaş hareketleri yok mu! Altın ayıyla uğraşsam daha iyiydi!
Viola : Bu arada, nereye gidiyorduk? *diye sordu bana inat ağır ağır yürümeye devam ederken*
Springtrap : *bir tane çakmamak için kendini tutar* Bodrum.
Viola : Bodrum diye bir tatil beldesi olduğunu biliyor muydun? *Bodruma yaklaştılar*
Springtrap : Hayır ve senden öğrendiğim için kafamdan silmeye çalışacağım, gitme imkanım olursa da gitmeyeceğim. *kapının önünde durup açar* Bayanlar önden.
Viola : *alaycı bir tavırla ona bakar* Hiç yalancı nezaket tavırlarına kanmamı bekleme. Önden sen giriyorsun.
Springtrap : *öfler* Peki... *içeri girdi*
Mangle : *bağırır* Spring, kapıyı...
Viola : Tuzağa tuzakla karşılık verilir! *Springtrap'a tekme atarak içlere doğru düşmesini sağlar ve kapıyı çarparak kapayıp kilitler*
Kısaca, merdivenlerden düşmek gerçekten de hiç keyifli bir şey değil.
Springtrap : *öfkeyle acı içinde haykırır*
"BİR GÜN ŞU KIZA DERSİNİ VERECEĞİM!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Springle - FNaF
RandomBu kitap Wattpad'deki az sayıda Springle kitabına eklenmesi için yazılmıştır. Lütfen herhangi bir konusunu yanlış anlamayın, FNaF'ın tam sayılabilecek hikayesine ters düşecek birçok kısmı olacaktır. İyi okumalar!