Springtrap'ın Bakış Açısı
Springtrap : Birilerinin -ki o kişilerin başını Plushtrap çekiyor- çok sıkı bir dayağa ihtiyacı var anlaşılan.
Golden : Off, kesin şunu. Sen de gel, Spring. Konuşmamız gerek.
Springtrap : Sen şu çocuğu araştırmayacak mıydın?
Golden : Önce şu meseleyi halledelim, ondan sonra giderim. Bodrumda konuşalım.
Puppet : Birbirinizi parçalamayı sakın denemeyin yoksa ben en sağlamınızı da parçalarım.
Mangle : *fotoğrafları sallar* Emm, ben şunları yakmaya gidiyorum, izninizle...
Golden : Kalsalar? Belki çocuğun çıktığı başka fotoğraf da vardır?
Springtrap : Sen şuna 'Baktıkça güleceğim bir şey çıkar' desene?
Golden : *omuz silker* Doğru, onun da olduğunu inkar edemem. Hem ilerde gördükçe gülersiniz...
Mangle : *kollarını kavuşturur* Plushie yetmedi sen de mi başladın?
Golden : Ama cidden... Of, her neyse. Gel Springy, konuşalım.
Mangle : *resimleri sallaya sallaya kapıya yönelir*
Golden : *resimleri elinden kapar* Unutmuştum, sağ ol kardeşim.
Mangle : *dişlerini sıkar* Önemli, abiciğim. *gider*
Springtrap : Ver şunları. Kalmasını istemiyoruz işte!
Golden : İkiniz de mi istemiyorsunuz yoksa Mangle istemiyor diye sen de mi istemiyorsun?
Puppet : Başlamayın yine!
Springtrap : Hayır, başlayalım. Bu konuda cidden konuşmamız gerek. Marionette, izin verir misin?
Puppet : Peki... *çıkar*
Springtrap : Evet, şimdi...
Golden : *sus işareti yapıp kapıyı açar*
Kapı : *Bonnie, Bonbon, Plushtrap ve Puppet'ı düşürür* Şükür! Resmen dayana dayana beni kıracaklardı!
*doğal olarak kimse kapıyı duymaz*
Springtrap : Puppet? Sen de mi ya!
Golden : Bu yüzden bodrumda konuşalım demiştim.
Springtrap : Işınla o halde.
*Golden Freddy ikisini de bodruma ışınlar*
Springtrap : Ne oldu?
Golden : Pekala, direk söylüyorum. Mangle'dan cidden hoşlanıyorsun, değil mi?
Springtrap : *inanamıyormuş gibi bıkkınlıkla bakar* Cidden... SEN DE Mİ YA!
Golden : Epey eski bir özelliğimi unutuyorsun bence.
Springtrap : *oflar* Uçma mı? Onu unutmak mümkün değil zaten, kafan yamulmuştı. Ve hala tamamen tamir edilebildiklerinden emin değilim.
Golden : Senin direk kafan kopmuştu!
Springtrap : Her neyse, kafalarımızın hasar görmesi değil konumuz. Uçmanın dediğinle ne alakası var?
Golden : Uçma değil, kafasız arkadaşım. Düşünce ve duygu okuyabilme! Hani bir keresinde bir Güvenlikçi-
Springtrap : *anında telaşla lafını böler* Hatırladım, hatırladım! Tekrar hatıraltmana gerek yok!
Golden : Tamam. *sırıtır* Hatırlatmam.
Springtrap : Hani o özelliğini bir daha kullanmayacaktın?
Golden : *omuz silker* Beni açtığınız anda o özelliğim de çalıştı ve odadaki herkesin duygu ve düşüncelerini okudum. Elimde olmayan bir şeydi yani.
Springtrap : *öfkelenir* Bunu bir kişiye bile söylersen var ya...
Golden : O kadar da değil yani. Bunu asıl senin söylemen gerekiyor!
Springtrap : Boşver. Hiç olmamış gibi davran. Çünkü itiraf edecek değilim.
Golden : Hımm, o zaman Mangle'ın düşüncelerinden hiç bassetmeyeyim...
Springtrap : Hangi düşünceleri?
Golden : Üzgünüm... Kız kardeşimin düşüncelerini seninkilerden daha çok umursuyorum ve söyleyecek de değilim. Gidin konuşun. Korkaklık yapma, Spring. Benden biliyor olmalısın... Sonucu kötü bitebilir. Eski olayları tekrar yaşama-
Springtrap : Hani geçmiş geçmişte kalacak ve o olayları unutacaktık? Bunu bana seksen kez söylemişsindir. Ama şimdi sen hatırlatıyorsun!
Golden : Çünkü, gerekiyor. Bak, yakında sıkıntılı zamanlar gelecek. Geldiğinde ne yapacaksın? O zamanlar ne olduğunu biliyorsun, Mangle'a bir şey olursa bunu söylemediğin için, ya da o sırada yanında olmadığın için hiç pişmanlık duymayacak mısın? Bak, git ve konuş. Yoksa çok geç kalabilirsin. Şimdi, izninle - ki izin versen de vermesen de gideceğim - benim araştırmam gereken birisi var. *ışınlanır*
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Nilay : *koltuğun üstünde yoga (hani bacaklar kavuşturulup oturulur ya, o pozisyonun sadece oturmalı hali) pozisyonunda süzülürken bölümü okuyarak kontrol ediyordur* Bölümün çoğunda anlamadığım yerler çıktı... Senin amacın ne, canım yb?
Yb : Okuyucu merak eder belki diye koydum oraları; sonraki bölümler idare edecek anlaşılmayan kısımları. Sabret.
Nilay : En sinir olduğum şeylerden birisi. Ben kalkıp peşine düşmeden önce yok ol.
Yb : *asker selamı, 'hazır ol' pozisyonu* BAAAŞ ÜSTÜNE, KOMUTANIM! *toz olur*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Springle - FNaF
RandomBu kitap Wattpad'deki az sayıda Springle kitabına eklenmesi için yazılmıştır. Lütfen herhangi bir konusunu yanlış anlamayın, FNaF'ın tam sayılabilecek hikayesine ters düşecek birçok kısmı olacaktır. İyi okumalar!