Mangle'ın Bakış Açısı
Puppet : Her neyse, sonra görüşürüz Mangle!
Mangle : Görüşürüz Puppet!
*Yarım saat sonra*
Bonbon : Hey Bonnie, bahse girerim senden çok daha iyi gitar çalabilirim!
(Bu arada oldlar kırık değil)
Bonnie : Bahsi kabul ederim ama neyine?
Bonbon : Kaybeden bodruma inip Golden Freddy'le konuşacak!
Mangle : Hayır, öyle bir şey olmayacak!
Bonbon : Niye? Abinle konuşmamız suç mu sayılıyor?
Mangle : Şu sıralar pek havasında olduğunu söyleyemem, az önce uğrayıp baktım. Pek bir huysuzdu. Giderseniz bir yerlerinizi parçalama ihtimali çok yüksek.
Bonbon : Zaten bahsin amacı o! Kaybeden bir yerlerini parçalatıcak.
Bonnie : Bonbon, bu hiç hoş değil. Golden'dan ben de korkarım, pek hoşlanmadığım da doğru ama onu her yanına gideni parçalayacak bir makine olarak da görmemelisin. O da bizim gibi bir zamanlar insandı.
Mangle : *paniklemesini korumacı kardeş rolüyle örtbas etmeye çalışır* Ve farkındaysan kardeşi dibinde duruyor, üstelik abisi hakkında söylenenlerden pek hoşlanmadığını da belirtmeliyim!
Bonbon : Tamam be, kaybeden diğerinin gitarını her akşam alsın ve isterse çalsın. Nasıl fikir?
Bonnie : Çok daha iyi. Haydi.
Mangle : *Bonnie ve Bonbon gitarlarını almak için gittikten sonra* Oh, ucuz atlattım. Umarım böyle bir şey daha-
Foxy : Nasıl bir şeyi atlattın?
Mangle : Şey... Ne? Iıı, sonra kimin daha iyi gitar çaldığını bana sorarlardı da, onları mecaz anlamda kırmak istemezdim. *saniyede bir şeyler uydurabilme mod : on*
Foxy : Evet de hala sorabilirler?
Mangle : Yaa, evet. Gitarlarını almaya gittiler ya, arada sıvışırım diye düşünmüştüm ama galiba yanıldım...
*Bonnie ve Bonbon gelir*
Bonbon : Ne güzel, bir jüri daha! Hadi çalmaya başlayalım.
Foxy : Jüri mi... Haa elbette. Hadi çalın. *Mangle'ın ayağına sertçe vurmasıyla son kısımları söyler*
*Bonbon ve Bonnie çalmayı bitirdikten sonra*
Mangle : Yalnız ikiniz de aynı çalıyorsunuz!
Foxy : Ben de ayırt edemedim.
Bonbon : Öf ya, zaten tilkilerden ne beklersin ki? Hiçbirinizin müzik kulağı yok.
Foxy ve Mangle : NE DEDİN SEN?!
Bonnie : Bonbon, kaçsan iyi olacak. Vee... Mangle x Foxy We... *Mangle ve Foxy'nin kafasına vurmasıyla düştüğü için cümlesini tamamlayamaz.
Mangle : Sakın. Bir. Daha. Böyle. Bir. Şey. Söylemeye. Kalkışma!
Foxy : Biz sevgili falan değiliz ve olmayacağız da, benim kalbim Chicee'ye ait! Sırf Fangle şeysi dediğin için bile öldüresim var şu anda!
YN : Bu kısmı hikayenin Fangle değil Springle olduğunu iyice belli etmek için yazdım.
Bonnie : Tamam, tamam üzgünüm! Hadi, biz kaçtık!
*Bonbon ve Bonnie depar atar ama Foxy ve Mangle da peşlerinden koşar*
Foxy ve Mangle : Gelin buraya Ship'ci şerefsizler!
Springtrap'ın Bakış Açısı
Springtrap : Bu sesler ne ya, uyuyayım diyorum sesler yüzünden uyuyamıyorum!
Golden : Benim dünyama hoş geldin. Bir süre sonra alışırsın.
Springtrap : Acaba Mangle'ın derdi ne? Ayrıca diğer sesler kimlerin?
Golden : Mangle'la aynı anda bağıran kişi Foxy, Mangle'ın old, erkek hali. Diğer seslerse onları sürekli Ship'leyen Bonnie ve Bonbon'a aitler sanırım.
Springtrap : Peki çıkıyorlar mı?
Golden : Hayır. Epey iyi arkadaşlar ama çıkmıyorlar, öyle bir planları da yok.
Springtrap : Hmm...
Golden : Ne o, kardeşimi çok mu beğendin?
Springtrap : Ne? Yoo, öyle bir şey yok.
Golden : Ses tonun hiç ikna edici değil, Springy.
Springtrap : Hey!
Golden : Hadi ama, daha ilk andan belli ettin! Huysuzlanmak yerine uysal ve sakin davrandın!
Springtrap : Hoşlansaydım ne olacaktı ki? Şu halime baksana, bana dönüp bakmaz bile!
Golden : Yani hoşlanıyorsun! Biliyordum!
Springtrap : Kız rolü üstlenmene hiç gerek yok.
Golden : Hemen laf yetiştirmek zorundasın, değil mi? Neyse, Mangle görünüşe değil davranışlara önem veren birisi. Eğer çıkma teklifi etmek istiyorsan davranışlarına çeki düzen ver ve abisine düzgün davran bence.
Springtrap : Çok beklersin Goldy. Son tartışmamızı unutmadım daha!
Golden : Şansımı deniyim dedim... Neyse. Zaten yakında tamire gönderileceksin, o yüzden bu korkunç haline üzülme. Ayrıca ondan hoşlanıyorsan da söyle, tabi pat diye söyleme. Şansını dene dostum.
Springtrap : Öyle bir şey yok. Ben şu köşeye gidiyorum.
Springtrap'in Düşünceleri
Demek Mangle'ın çıktığı birisi yokmuş? Harika. Golden'a itiraz etmese miydim acaba? Belki onun nasıl birisi olduğunu anlamama yardım ederdi... Yok ya, sonra sinirlerimi hoplatır. Bodrum da çok sıkıcı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Springle - FNaF
RandomBu kitap Wattpad'deki az sayıda Springle kitabına eklenmesi için yazılmıştır. Lütfen herhangi bir konusunu yanlış anlamayın, FNaF'ın tam sayılabilecek hikayesine ters düşecek birçok kısmı olacaktır. İyi okumalar!