Plushtrap'ın Kısa Düşünceleri
Bu ikisi ne kadar yakıştıklarının farkında değiller mi? Üstelik birbirlerinden hoşlandıkları ÇOK belli. Neyse, birkaç çöpçatanlıkla ve diğer tavşanlarla birleşmelerini kolayca ayarlayabiliriz nasıl olsa... Tabi önce şu kavgalı ruh halleriyle uğraşmam gerek. Off, yapacak çok iş var ve daha saat öğleden sonra dört, hiçbiriyle uğraşamayacağım. Çok sıkıcı...
Springtrap'ın Bakış Açısı
Kurtulmaya çalışırken içimden akılsızlığıma ve Plushtrap'ın bizi birbirimizle shiplemesine sövüyordum. Resmen ona malzeme çıkartmıştık! Mangle'dan hoşlandığımı inkar edemezdim ama bu düşüncemi kendime saklamam daha iyi olurdu. Onun için her ne kadar yeni tamir edilmiş olsam da çok... Eskiydim, o ise yepyeniydi ve Animatronik haliyle de insan haliyle de çok güzeldi... Bense bayağı pejmürde gözüküyordum...
Mangle : Sanırım biraz kayarsan kalkabilirim, üstümdeki karmaşanın çoğunu kaldırabildim.
Springtrap : Tamam...
On Dakika Sonra - 16 : 43
Mangle : *derin derin nefes alır* Başardık!
Springtrap : Evet... Ve fotoğraf kabini hayalimiz hayal olarak kaldı.
Mangle : *çadır yapma talimatlarını Springtrap'ın eline tutuşturur* Hayır kalmadı. Üşenme de oku!
Springtrap : *biraz okur ve yerdeki çadır müsveddesi karmaşasına bakar* Şimdi... Yuh, her şeyini ters bağlamışız!
Mangle : *kafasını anlamlı anlamlı sallar* Yani bundan sonra ne yapıyoruz?
Springtrap : Bir şeyleri doğru yaptığımızdan emin oluyoruz?
Mangle : Yaklaştın... Bir şeyin talimatları varsa onlara uygun şekilde yapıyoruz ki iki saat hatamızı düzeltmeye çalışmayalım.
Springtrap : Şimdi bununla uğraşmaya devam edeceğimizi söyleme bana.
Mangle : *sırıtır* Tabi ki de hayır, aklıma başka bir fikir geldi. Ama yine çadırın eşyalarına ihtiyacımız olacak.
Springtrap : *içinden* Yandık, kesin biz uğraşırken dükkan kapanacak ve diğerleri bizi uğraşırken görüp saçmalayacaklar.
1 Saat Sonra - 18 : 03
Durum : Springtrap ve Mangle çadır bezini direklere bağlayıp siyah (çadır bezinin rengi siyah) bir arka plan hazırlamış ve saçma sapan pozlarla kendi fotoğraflarını çekiyorlardır.
Mangle : *pandomimci pozuyla bir şeyi yere doğru ittiriyormuş ama beceremiyormuş gibi gözükür*
Springtrap : *elinde kutunun içinde olan bir kova vardır ve ters tutulu bir halde kafasının üstünde tutuyordur*
Otomatik Fotoğraf Makinesi (OFM) : *çeker*
Mangle : Bu kadar fotoğraf yeter bence.
Springtrap : Son bir tane, normal bir pozla çekilsek?
Mangle : Tamam.
*otururlar ve poz için Mangle kafasını Springtrap'ın omzuna koyup gülümser, Springtrap da kolunu Mangle'ın omzuna atıp gülümser*
OFM : *içinden* Nihayet düzgün bir poz verdiler. Sevgililiğin de bir sınırı var, artık olsunlar ya! Neyse, görür şimdi bunlar... *çeker*
Mangle : *fotoğrafın gözükmesini bekler* BU NE?!
Springtrap : Ney ne?
Mangle : *fotoğrafı uzatır* BU!
Springtrap : ... PLUSHTRAP BİTTİN SEN!
Fotoğraf : *pozları düzgündür ama Plushtrap arkalarından pembe bir kartona sarımsı yeşil renkle yazılmış 'Springle we ship it' yazısıyla duruyordur, sadece ayakkasının ucu gözükse de belli oluyordur*
Mangle : Tek düzgün pozlu fotoğrafımızı da mahvetti. *fotoğrafı yırtmak için hareketlenir*
Plushtrap : *havalandırmadan çıkıp fotoğrafı Springtrap'ın elinden kapar ve geri kaçar*
Mangle ve Springtrap : *aynı anda* PLUSHTRAP!
Plushtrap : *içinden kıs kıs güle güle havalandırmada yol alıyordur*
Mangle : Parçalamaktan nefret ederim çünkü ben de uzun süre 'parçalanmış' ve 'kırık'tım ama Plushtrap'ı bir elime geçireyim pek sağlam parça bırakmayacağım üzerinde!
Springtrap : Benim elime bir geçse var ya...
Mangle : Şimdiki sorunumuz Plushtrap o fotoğrafı Bonnie veya Bonbon'a gösterirse ne yapacağımız olmalı.
Springtrap : ...
Mangle : ...
Springtrap : Tabiri caizse yandık.
Mangle : Aynen. Hadi Plushtrap'ı öldürme planlarına başlayalım.
Springtrap : Şurada kağıt kalem olacaktı, ona yazarız.
Mangle : *gülümser ve Plushtrap'ı öldürme planlarına başlarlar*
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
YN : Biliyorum, biliyorum çok kısa ve her zamanki gibi gecikti ama telefonumun şarj yerini dördüncü defa bozduğumdan vie tabletten yazmak işkence olduğundan böyle oldu. Sonraki yb için de telefonumu beklemelisiniz. Neyse, iyi kitap okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Springle - FNaF
RandomBu kitap Wattpad'deki az sayıda Springle kitabına eklenmesi için yazılmıştır. Lütfen herhangi bir konusunu yanlış anlamayın, FNaF'ın tam sayılabilecek hikayesine ters düşecek birçok kısmı olacaktır. İyi okumalar!