ItsCarrot'a teşekkür edin bana kendisi de bilmeden ve alakasız bir şekilde yb yazmam gerektiğini hatırlattı. Nasıl olduğunu ben de çözemedim ama başka bir kitabıma attığı yorum sağ olsun aklıma geldi ve yb yazasım geldi iyice. Teşekkürler havuç!
Ne İdüğü Belli Olmayan Üçüncü Yalnız Adam'ın Bakış Açısı
Puppet : Anladığına eminsin, değil mi? Sonra karıştırmayasın...
Mangle : Elliden fazla kez tekrar ettik ve nolur nolmaz diye her şeyi not aldım. Anladığıma eminim, merak etme.
Springtrap : O zaman çalıştırma sırası bende. Endoskeleton, iyi misin?
Endoskeleton : İyiyim, iyiyim. Neyse ki bozulmadım.
Mangle : Üç kez parçalanmasına ramak kalmıştı.
Endoskeleton : Şu an iyiyim ya, ona bak. Hem artık gayet iyi iş çıkarıyorsun.
Sprigtrap : Peki... Şimdi, parçaları doğru yerleştirmek önemli ama sıkıntılı bir iştir...
Puppet : Ben sizi rahat bırakayım. *giderken içinden sinsi sinsi gülüyordur*
Yarım Saat Sonra
Springtrap : Hayır, hayır! Bunu bir yapboz gibi düşünmelisin, o parça takılamıyorsa uğraşma yoksa kalıcı bir hasar verebilirsin!
Mangle : Beceremiyorum işte, neredeyse hiç ilerleme kaydedemedim!
Springtrap : Çünkü beceremeyeceğin fikrine yapışıp kalmışsın. İkide bir bırakıp 'yapamıyorum' demesen gayet iyi gidiyorsun aslında.
Mangle : Ben kendim yapbozdum zaten, başka bir yapbozla uğraşmak hoşuma gitmiyor.
Springtrap : 'yapbozdum' derken neyi kastediyorsun?
Mangle : Kısa süre önce öyle bir haldeydim ki tanıyamazdın. Kafalarım dışında bütün bedenim Endoskeleton'unki gibiydi, sırf metal iskeletim görünüyordu ve restorandaki çocuklar daha önce söktükleri parçaları geri takıp çıkararak, bazen de parçalayarak beni bir yapboz oyununa dönüştürmüşlerdi. Sonunda müdür beni tamire gönderdi. Geçen gün yine parçayacaklardı ama Foxy'le oluşturduğumuz 'acil durum planı' sayesinde kurtuldum.
Springtrap : Kötüymüş... Ama öyleyse bir iç iskeletin yapılarını iyi biliyor olmalısın?
Mangle : Galiba öyle.
Springtrap : O halde öğretme yöntemini değiştirelim...
3 saat sonra (zaman ne hızlı akıp geçiyor, değil mi? *emoji koymamak için kendisini zor tutar*)
Endoskeleton : Harika bir iş çıkardınız, eskisinden de iyiyim!
Mangle : Cidden kolaymış, başından böyle deneseymişiz keşke.
Springtrap : Senin yöntemin daha karışık ama... Nasıl desem? Hata payın azalıyor. Tebrikler.
Mangle : Teşekkürler.
Springtrap : Kutlamak için beraber pizza yiyelim mi?
Mangle : Olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Springle - FNaF
De TodoBu kitap Wattpad'deki az sayıda Springle kitabına eklenmesi için yazılmıştır. Lütfen herhangi bir konusunu yanlış anlamayın, FNaF'ın tam sayılabilecek hikayesine ters düşecek birçok kısmı olacaktır. İyi okumalar!