Plushtrap... Time to die.

242 19 16
                                    

Saat 21 : 15
*Bütün çalışanlar çıktıktan sonra*

Mangle : Şükür! Çıkalım artık.

Springtrap : *kapıyı açmaya çalışır* A-ow.

Mangle : Ne oldu?

Springtrap : Kapı... Hala kilitli!

Mangle : Ne?! Ama Golden bu gece gelecekti... Ben olmazsam diğerleri nasıl onun alınmasını sağlayacak?!

Springtrap : Bilmiyorum... Tamam, tek çare bağırmak.

Mangle : Sonradan tek kelime ederlerse ağızlarına çakıyoruz ama.

Springtrap : Anlaştık.

*bağırmalar*

Bonbon : *kapının ardından seslenir* Orada kim var?

Mangle : Ben ve Springtrap varız, burada kaldık!

Bonbon : *kapıyı açmaya çalışır* Kilitli bu!

Springtrap : Yok, zaten biz de açık bir kapıyı açın diye o kadar bağırmıştık!

Bonbon : Puppet'ı çağırıyorum, bekleyin!

Mangle : Off, bu çok kötü oldu, tam da dışarı çıkıp sinemaya gitmeyi planlıyorduk zaten!

Bonbon : Alaycılığı kesin. *gider*

Mangle : Harika, söylenti çıkarması daha kolay olacak şimdi.

Springtrap : Hele bir denesin...

???????? : Söylenti çıkarmaya gerek kalmadan neden beraber olmuyorsunuz o halde?

Mangle : PLUSHTRAP! Derhal bu- *yüzüne cupcake yer*

Plushtrap : *güler ve Springtrap'a da cupcake fırlatır*

Springtrap : *eğilip kremanın çoğundan kurtulduktan sonra Plushtrap'ın üstüne atlayıp onu kıstırır*

Mangle : *bir kişi yüzüne gözüne cupcake kreması bulaşmışken ne kadar korkutucu derecede kızgın görünebiliyorsa o kadar kızgın görünüyordur* Seni var ya...

* Kapı açılır ve içeriye Puppet girer *

Puppet : Burada nel- *Springtrap'ın duvara kıstırmış olduğu Plushtrap'ı görür* SPRİNGTRAP!

Mangle : Off, çok az daha gecikseydin ya Puppet, intikam alamadık!

Puppet : Bu kim ve siz ne intikamından bahsediyorsunuz? Ayrıca kilitli Kids Cove'a ne arıyordunuz ki?!

Springtrap : Çalışanlar sabah bizi buraya bırakıp çıkamayalım diye içeri kilitlemişlerdi. Şu bücür de *Plushtrap'ı ensesinden tutup kaldırır ve sallar* Bunu fırsat bilip ikide bir bizi rahatsız etti!

Plushtrap : *boğulacakmış gibi olmasına rağmen güler* Çok sevimli bir çiftsiniz ama!

Mangle : Benim sakladığım sopam nerede?

Puppet : Hoop, hop, kimse kimseye zarar vermiyor! Konuşarak halledin. Ama size zahmet daha sonra konuşarak halledin, kargocular erken geldi!

Mangle : Ne?! Çekilin yoldan! *herkesi ittirerek geçer ve kapıya koşar*

Puppet : *arkasından seslenir* Üstündeki cupcake kremasını biraz temizle!

Plushtrap : Ne- Nefes...

Puppet : *zorla ikisini ayırır* Çocuğu öldürmeye mi çalışıyorsun?!

Springtrap : O çocuk falan değil, Plushtrap! Hani Mangle'ın papağanıydı, bu oyuncağa nakledilmişti ya, o! Ve ikide bir gelip bize bulaşmasa hayatta böyle bir şey yapmazdım.

Plushtrap : *öksürür* Sizi mutlu edecekse fotoğraflarınızı çoğaltıp diğerlerinin bulabilecekleri yerlere koydum, bu sayede ilk beraber olduğunuz gününüzün kimse tarafından unutulmayacağını düşünüyorum. Ne hoş, değil mi?

Springtrap : *yine öne atılır*

Puppet : *animatronik halinde olsa bile zar zor insan halindeki Springtrap'ı tutar* Plushtrap, derhal buradan uzaklaş. Ve bir kez daha onları rahatsız etme. Yoksa kimseyi sen onları rahatsız ediyorsun diye saldırdıklarında tutacak değilim!

Plushtrap : Baş üstüne! *depar*

Mangle'ın Oralar

Mangle : *saçında hala biraz krema olduğu halde nakliyatçılara kapıyı açar* Ho- Hoşgel- geldiniz.

N. 1 : Bu hal ne kız?

Mangle : *koştuğu için nefes nefesedir, bu yüzden kesik kesik konuşuyordur* Siz gelme- meden önce kap- kapıya uzaktım da, ki- kimse yok sanıp gitmeyin diye koştum... Off! Su içmem lazım.

N. 2 : Eh, iyi yapmışsın. Tam da gitmek üzereydik. Ayıcık robotu burada, önceki hakkındaki geldiğinde açık olması şikayeti yüzünden de uyku modunda. Size zahmet, müdürün böyle şeyler hakkında şirketimize daha fazla bilgi vermesi gerektiği konusunda bilgilenmesini sağlayın. Şikayet departmanı grev yapmayı düşünüyormuş da!

Mangle : Elbette, afedersiniz. Beni izleyin lütfen, Kids Cove'a bırakılıyormuş.

Nakliyatçılar : *dev kutuyu el arabasına koyup Mangle'ı izlemeye başlarlar*

N. 1 : Saçındaki şey gerçek krema mı?

Mangle : Evet, berbat bir şaka yüzünden var.

N. 2 : Burada siz ve ebeveyninizden başkası da mı var?

Mangle : Lanet olasıca küçük üvey kardeşim Plush vardı. Hah, burada bırakabilirsiniz.

N. 2 : *kutuyu bırakırlar* Kardeşinden pek hoşlanmıyorsun galiba, ebeveynlerinin dikkatini çok mu çekiyor?

Mangle : Alakası yok... Neyse, size çıkışa kadar eşlik edeyim. Plush oyun havasındayken tek başınıza buralarda dolaşmanız doğru olmaz...

Plushtrap : *koridorda biter* Çok alındım kırık abla! Neyim varmış benim?

Mangle : Senin burada ne işin var küçük - *son anda durur* Neyse, git başımızdan!

Plushtrap : Ama olmaz ki böyle! Çok kabasın! Seni anneme söyliycem!

Mangle : Neyi bekliyorsun o zaman? Git söyle! Yeter ki rahat bırak!

N. 1 : Şey, ona karşı biraz kaba davranmıyor musunuz?

Mangle : Bugün beni acayip sinir etti ve onu çekecek halim yok. Neyse, geldik. İyi geceler! Ve Plush... *ölümcül bakışlar*

Plushtrap : E- efendim a- abla?

Mangle : Çeneni kapalı tut, yoksa ben dikerim. *kapıyı şaşkın nakliyatçılara kapatır*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

666 kelime!

Springle - FNaFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin