Kilitlenme

185 14 107
                                    

Nillays : Watty ve bildirim atmama sorunu sağ olmasın hiçbir yorumu atıldığında görüp okuyamamamış olmama lanet okuyarak ve sınıf arkadaşımın da bakmak istediğinde sözleriyle eski yorumlara baktıktan sonra bu yb ü yazıyorum

Sizin yorumlarınızı okurken içim parçalanmadı desem yalan olurdu, bunun için ek olarak özür dilerim

Dalmazsanız sevinirim,

İyi okumalar!

Mangle'ın Bakış Açısı

Abim beni buraya kapattıktan kısa süre sonra kapının açılıp da Springtrap'ın neredeyse üstüme düşmesi ve kapının kilitlenmesi gibisi yoktu. Zor kurtulmuştum.

Mangke : İyi misin Spring?

Springtrap : Animatronik halimde olsaydım bir yerlerimin yamulacağına ve şu anda da bir yerlerimin moraracağına emin olmam dışında, iyiyim.
MERDİVENLERDEN ATMAK NEDİR ABİ, O KIZI CİDDEN GEBERTECEĞİM!

Mangle : Ben şahsen önce bunu neden yaptıklarını öğrendikten sonra gebertmeyi planlıyorum. Neden yaptılar ki?

???????? : Biraz daha beraber zaman geçirirseniz belki hislerinizi itraf edersiniz diye!

Springtrap : Bu ses... Yapma!

Plushtrap : Selam!

Selam derken normalde çivili olması gereken havalandırma kapağından çıkmakta olan eski papağanıma kötü kötü baktım.

Mangle : Sizin bizimle uğraşmanız hiç bitmeyecek mi?

Plushtrap : Amacımıza ulaşana kadar hayır! *neşeyle güler*

Mangle : Ya da biz sizi parçalayana kadar. O da bir çözüm gibi, değil mi Spring?

Springtrap : Bence çözümün alası olur. *doğrulmaya başladı*

Plushtrap : Mesaj alındı ben kaçıyorum! *havalandırmaya dalıp sürünerek kaçmaya başladı*

Mangle : *iç çeker* En azından abimin bu işe karışmamasını isterdim...

Springtrap : O altın ayının ne yapacağı hiç belli olmaz diye sen de dememiş miydin? Şaşırmamalısın. Şimdi... Buradan nasıl çıkacağız?

Düşünmeye başladım. Elimizde çıkış için malzemeler kısıtlıydı. Buradaki havalandırma deliği gerçekten küçüktü, bu yüzden sadece robot iskeletiyken bile buraya gelemezdim. Plushtrap da nasıl sığabiliyordu hala aklım almış değildi ama küçüktü sonuçta.

Mangle : Biraz bodrumu araştıralım, bakalım kapıdan geçmemizi sağlayabilecek bir şeyler bulabilir miyiz?

Bunu dedikten hemen sonra merdiven altı taraflarına bakmaya başladım. Spring de merdivenlerden düşmüş (daha doğrusu düşürülmüş) olduğundan aksaya aksaya diğer taraflara gitti.

Springtrap : Burası harbiden değişik ya... Eski bodrumumuz aşırı dağınıktı. Burayı nasıl bu kadar toplu tutabilmişler?

Mangle : Evet o efsane dağınıklık hakkında az konuşmadılar, burada bile duyduk. Anlıyorum bir ayı bir tavşan animatronik yaşıyordunuz da bodrumu o kadar dağıtmayı nasıl becermiştiniz? Bir adam telefonunun arkaplan resmi bile yapmış!

Springtrap : Oha, o kadar da olamaz ya, altı üstü Golden'la birbirimize ölümüne girmiştik. Hiçbir şey değildi.

Mangle : Evet, hiçbir şey değilmiş. Sanırım bir şey buldum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Springle - FNaFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin