YB : Epey uzun süre beklettiğimi biliyorum, hatta bir yıl geçti (tamam, dalabilirsiniz) ama bu uzun bölümün biraz olsun kendimi affettirebileceğini de umuyorum ^^
•••••••••••••••••••••••••••••••
Golden Freddy ve Springtrap götürüldükten, Oldlar açılıp sakinleştikten bir saat sonra, Saat 05 : 31
Fred : Mangle, bu cidden sen misin?
Mangle : *bezgin bir ses tonuyla* Kaç defa 'evet' demem gerekiyor Fred?
Bonnie : Bu mümkün değil, biz insan gibi gözükemeyiz ki!
Puppet : Normalde evet, dönüşemeyiz ama Golden ile haftalardır üzerinde çalıştığımız bir alet sayesinde Mangle'ın dönüşmesini sağlayabildik. Bu epey riskliydi , sonucunda tamir edilemeyecek duruma da gelebilirdi çünkü iç iskeletinin içindeki bir yere takılması gerekiyor. Ayrıca çok fazla böyle duramaz çünkü ısınıyor, bunu söylemeyi unutmuşuz.
Mangle : Tabi, bir kusuru da olacak.
Chica : Peki biz? Bunu sadece kendinize özel mi yaptınız yoksa bize de takacak mısınız?
Puppet : İsteğinize bağlı ama Golden veya Springtrap gelmeden yapabileceğimi sanmıyorum. Ben iç iskeletin sistemlerini iyi bilirim, cihazı da ben takıp iskeletle uğraşmıştım zaten. Onlarsa parçaları ayırıp birleştirdiler. Golden neyin nerede olacağını bulurken Springtrap da vidaların, dişlilerin yerlerini buldu... Neyse, ayrıntıları boşverin. Kısacası bunu tek başıma becerebileceğimi sanmıyorum diyeyim. Getirilmelerini beklemeliyiz.
Bonbon : Of ya, umutlanmıştım.
BB : Saat altı olmak üzere, yerlerimize geçsek diyorum? Konuşmalara akşam devam ederiz.
Mangle : *eski haline dönüşür* Ferahladım sanki, cidden ısınıyormuş... Neyse, Foxy acil durum planı geçerli, değil mi? Artık daha büyük bir önem kazandı ya.
Foxy : Merak etme, o kadar da kıskançlık taslayacak değilim. Çocuklar parçalamaya başlarsa ne yapacağını biliyorsun.
Mangle : Teşekkürler. *Kids Cove'a gider*
Toylar : *küçük çocukların toplanacağı sahneye geçerler
Oldlar : *daha büyük çocuklar ve yetişkinler için ayrılmış sahneye geçerler*
Foxy : *Private Cove'a gider*
Öğleden sonra 6 civarları
Oldlar'ın yanında olması gereken yaşta çocuklar Kids Cove'a girince korkmaya başladım ama belli etmeyip her zamanki gibi robot taklidi yapmaya devam ettim.
1. Çocuk : Hey, çocuklar. Ben bu robotun saçmalıklarını dinlemekten sıkıldım. Yapboz oynamaya ne dersiniz? *sinsi gülüş*
2. Çocuk : Ya yakalanırsak? Hatırlarsan artık bu tür şeyler yasak.
1. Çocuk : Sorun değil, şu maskelerden neden aldırdım sanıyorsun? Takarsak kimse tanıyamaz.
Diğer Çocuklar : Hadi parçalayalım!
*iç ses* Tamam, panikleme ve replikleri söyle Mangle. Hiçbir şey olmayacak Mangle. Foxy gelip seni kurtaracak Mangle. İç sesini kullanarak kendi adınla kendini sakinleştirmeye çalışmayı bırak çünkü deli gibi hissetmeye başlıyorsun Mangle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Springle - FNaF
CasualeBu kitap Wattpad'deki az sayıda Springle kitabına eklenmesi için yazılmıştır. Lütfen herhangi bir konusunu yanlış anlamayın, FNaF'ın tam sayılabilecek hikayesine ters düşecek birçok kısmı olacaktır. İyi okumalar!