Нова страст (16+)

796 49 3
                                    

Тази глава стана малко по-перверзна, така че ако искате не я четете.

Минаха няколко седмици, откакто с Тейлър сме заедно. Той е най-страхотното гадже, което бих могла да имам. Толкова е нежен, мил и забавен. Винаги може да ме успокои и развесели.
Беше петък вечерта и аз стоях в стаята си и се взирах през големия прозорец. Навън валеше като из ведро - капките удряха прозореца и се стичаха надолу. Бях напълно погълната от тази картина, докато изведнъж вратата се отвори и в стаята влезе Мария. Приближи се до мен и ми каза:
- Утре с Марк трябва да заминем извън страната за уикенда. Можеш да поканиш приятелка вкъщи, за да не си сама.
- Супер, благодаря! - казах. Сетих се, че мога да поканя Тейлър и да прекараме уикенда заедно, без Марк и Мария да разберат. Беше идеалният момент! Започнах да планирам всичко.
На сутринта изпратих двамата си настойници и останах сама в огромната къща. Веднага се затичах към стаята си, за да му пиша. Не можех да му се обадя, защото нямах телефон. Той веднага се съгласи и се разбрахме в 7 часа да доѝде. Всичко беше уредено, само трябваше да ида до магазина и да напазарувам. Взех пари и се запътих към близкия супермаркет. Там срещнах Кейти и се заприказвахме. Казах и за плановете ми за довечера и тя ме попита:
- Може ли да дойдем и ние с Наш? Моля тее, искам с него да се сближим повече. Хайде дее. - молеше ме толкова настоятелно, че накрая се пречупих и я поканих вкъщи, въпреки че исках да сме само двамата с Тейлър.
Беше 7 без 5 и аз стоях пред телевизора, чакайки гостите си. Изведнъж на вратата се позвъня и когато отворих Кейти и Наш се намъкнаха с торби в ръце и се запътиха към кухнята. Оставиха покупките на плота и започнаха да изваждат купеното. Бяха купили сладолед, пуканки, сок, чипс и други неща, но когато видях шишето с уиски в чантата се притесних. Кейти обеща че няма да носи алкохол. Ах, Кейтии!! Чух позвъняването на вратата и се затичах да посрещна Тейлър. Отворих и се хвърлих върху него.
След като вечеряхме седнахме на дивана и пуснахме филм. Аз стоях сгушена в Тейлър, а той прокарваше пръсти през косата ми. По време на филма Кейти и Наш не спираха да се натискат. Бях много ядосана - чудех се защо се съгласих да дойдат. Кейт много ме дразнеше. Въпреки това се стараех да не и обръщам внимание.
След края на филма Кейт и Наш се качиха горе и взеха със себе си бутилката с уиски. Не ми се мислеше какво следваше. С Тейлър останахме долу и си пуснахме още един филм, за да не скучаем. Този път беше романтичен. Аз продължавах да се гушкам в Тейлър. В края на филма, точно когато двамата герои се целунаха, Тейлър ме обгърна с ръце и ме целуна. Беше толкова страстно. Притисна ме на дивана и продължи да ме целува, но аз не се дърпах. Не спираше да хапе устните ми, а ръцете му шаваха по цялото ми тяло. Започна да ме целува навсякъде. Оставяше мокри дири по врата и гръдта ми. Едва успявах да си поема въздух. Аз увих краката си около кръста му, а тоѝ ме вдигна и ме понесе към спалнята, докато целуваше врата ми. Този път бях готова да му се отдам изцяло. Нямах какво да губя. Хвърли ме на леглото и легна върху мен. Бавно започна да съблича блузата ми и да разкопчава сутиена ми. Аз съблякох тениската му и се заех с колана на джинсите му. Докато се усетя двамата бяхме голи, а единственото, което прикриваше телата ни бе тънко одеяло. Тейлър отново започна да ме целува и да ме пипа навсякъде. Изведнъж усетих онази болка между краката си, но по-приятна. Изстенах. Той увеличаваше темпото все повече и повече, а аз не спирах да пъшкам от удоволствие. Тейлър целуваше врата и устните ми, докато продължаваше да ускорява темпото. Бях на върха, но тоѝ не спираше. Тресях се от мощния оргазъм. Леглото се клатеше и удряше в стената. Намирах се на седмото небе. Всичко свърши и двамата изморени се тръшнахме на леглото. Изведнъж на вратата се позвъня..

Кой според вас е на вратата? Ще разберете в следващата глава! Дано ви е харесала.

Коя съм аз?Where stories live. Discover now